• Mijn wachtwoord van mijn ipod(huil)
    Heel vaag want ik had al best wel lang het zelfde wachtwoord en toen vroeg een vriend van me wat mn wachtwoord was en nu weet ik het dus gwn egt niet meer en heb ik het al 100 keer geprobeerd en nu moet ik voor de 6de keer een uur wachten...xD
    dit maakt me depri.

    Heeft jouw Ipod een wachtwoord? ö


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Hoe kun je het dan opeens vergeten zijn? Heb je je iPod lang niet gebruikt?

    Maar je herinnert het je binnenkort vast wel weer. Mij schieten dat soort dingen bijvoorbeeld altijd te binnen als ik bijna in slaap val. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Vraag aan die vriend of hij het nog weet


    (Be)lieve in (you)rself

    Square schreef:
    Hoe kun je het dan opeens vergeten zijn? Heb je je iPod lang niet gebruikt?

    Maar je herinnert het je binnenkort vast wel weer. Mij schieten dat soort dingen bijvoorbeeld altijd te binnen als ik bijna in slaap val. (:

    nee ik heb hem gwn dus de hele dag gebruikt en ik heb egt al alles waarvan ik dacht dat het het kon zijn al geprobeerd(huil)

    Haha, had ik ook laatst. Wordt even heel rustig en fingers crossed dat het je te binnen schiet?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Wow, dat is kut! Ik ken het, had hetzelfde met mijn mobiel ooit. En toen blokkeerde hij zichzelf en bleek hij geen pukcode te hebben. Kon ik hem weggooien D:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Misschien moet je gewoon even wachten, dat het vanzelf weer een keer terugkomt als je er niet aan denkt. Dat heb ik ook wel eens (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ugh, dat zou ik echt niet overleven. Maar dat soort codes gaan mij gewoon vanzelf, dus daar heb ik nooit last van gehad.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    AppleFritter schreef:
    Misschien moet je gewoon even wachten, dat het vanzelf weer een keer terugkomt als je er niet aan denkt. Dat heb ik ook wel eens (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Nu niet in de stress schieten, gewoon rustig blijven en waarschijnlijk schiet het je dadelijk te binnen (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Wat raar dat je die niet meer weet? :o Ik ga het wachtwoord van mijn iPod nooit vergeten lol


    As travars