• Wie kent het woud Lothlórien uit Lord of the Rings nou niet? :')
    'The Dreamflower.' Ik vind het woord en de betekenis heel erg mooi...



    Oh, en trouwens, deze username blijft maar voor een maand. Daarna neem ik mijn oude vertrouwde Defensive weer terug!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Nooo, nou moet ik daar weer helemaal aan wennen. En na een maand, juist op het moment dat ik me je naam zal kunnen herinneren, verander je hem weer terug. Jij bent gemeen. (cat)

    Maar ik vind hem wel heel leuk. :'D

    [ bericht aangepast op 8 sep 2011 - 19:42 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Is Lothlórien een letterlijke vertaling van Dreamflower? *Heeft de films niet gezien*
    Ik vind hem trouwens wel heel leuk. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Square schreef:
    Nooo, nou moet ik daar weer helemaal aan wennen. En na een maand, juist op het moment dat ik me je naam zal kunnen herinneren, verander je hem weer terug. Jij bent gemeen. (cat)

    Maar ik vind hem wel heel leuk. :'D


    Haha, sorry! Maar ik vond de naam gewoon zo leuk en wou hem eventjes hebben. Ik moet er nog wel even aan wennen nu, misschien houd ik deze ook wel. Ik zie nog wel :3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Luv it!


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Sneasel schreef:
    Is Lothlórien een letterlijke vertaling van Dreamflower? *Heeft de films niet gezien*
    Ik vind hem trouwens wel heel leuk. (:


    Ja, dat staat op Wikipedia. Thank you (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Hij is heel mooi. :3 Ik hou sowieso al van namen met een L, vind ze altijd heel vrouwelijk en sierlijk, somehow. :')


    wth.

    Oeh, love it. Het feit dat het uit LoTR komt maakt het meteen al magisch, hoewel de naam op zichzelf ook al iets heeft. <3


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Mooi I love LOTR <3


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Glameow schreef:
    Oeh, love it. Het feit dat het uit LoTR komt maakt het meteen al magisch, hoewel de naam op zichzelf ook al iets heeft. <3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Glameow schreef:
    Oeh, love it. Het feit dat het uit LoTR komt maakt het meteen al magisch, hoewel de naam op zichzelf ook al iets heeft. <3


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."