• Voor het vak CKV (culturele en kunstzinnige vormgeving) moeten wij een online blog bij houden en elke week iets posten van wat met kunst te maken heeft en je inspireertd of mooi vind. (Denk hierbij aan songteksten, muziek, video's, foto's etc.) En op die blog komen opdrachten te staan die je moet uitvoeren voor dat vak zoals zelf filmpjes maken of foto's en verslagen van concerten/festivals/filsm etc. waar je bent geweest. En eerlijk gezegd vind ik dat dus echt leuk om te doen.
    Mijn blog voor CKV.
    Moeten jullie ook zulke leuke dingen doen voor een schoolvak? (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dat is een leuke opdracht! ö
    Tot nu toe hoef ik nog niks leuks te doen, alleen een voorkant maken voor een schrift/mapding waar al onze losse dingen in komen. Er moet iets op komen wat je leuk vindt in de kunst (muziek, literatuur, theater enz.).


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Rarity schreef:
    Dat is een leuke opdracht! ö
    Tot nu toe hoef ik nog niks leuks te doen, alleen een voorkant maken voor een schrift/mapding waar al onze losse dingen in komen. Er moet iets op komen wat je leuk vindt in de kunst (muziek, literatuur, theater enz.).

    Ooh dat is ook best leuk om te doen!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    .... Ehh... Not really
    Ik hoop wel dat er leukere dingen komen, maar ja...


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Nee school is kut.


    -

    Dat is best een coole opdracht inderdaad (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat is inderdaad best een vette opdracht! Jaloers. Wij hebben echt alleen maar van die saaie dingen.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ckv is stom. (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    -Is Jealous-


    Firm believer of all that is magic

    Ik heb geen CKV, maar dat klinkt wel als een vet coole opdracht. En ook niet van: "daar kan ik wel mee leven." Want ik zou dat echt wel leuk vinden om bij te houden.
    Ik moet een leesautobiografie maken... Dat is kinda. nee, eigenlijk is dat niet echt leuk. Maar, over het algemeen vind ik opdrachten voor Nederlands altijd wel leuk, dat je zelf dingen moet schrijven. En voor Geschiedenis, omdat ik dat gewoon interessant vind.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Atropos schreef:
    Dat is inderdaad best een vette opdracht! Jaloers. Wij hebben echt alleen maar van die saaie dingen.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    ZeroGravity schreef:
    Ik heb geen CKV, maar dat klinkt wel als een vet coole opdracht. En ook niet van: "daar kan ik wel mee leven." Want ik zou dat echt wel leuk vinden om bij te houden.
    Ik moet een leesautobiografie maken... Dat is kinda. nee, eigenlijk is dat niet echt leuk. Maar, over het algemeen vind ik opdrachten voor Nederlands altijd wel leuk, dat je zelf dingen moet schrijven. En voor Geschiedenis, omdat ik dat gewoon interessant vind.

    Een leesautobiografie moet ik dit jaar ook nog maken ja.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik moest ooit een opstel maken over min idool :B

    Wij moeten gamelevels maken, viral video's maken en een game console maken.
    Ik doe een opleiding met opdrachten die inderdaad wel leuk zijn, maar enfin, daar kies je voor :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat moesten wij ook doen, nou ja de andere klassen. Wij hadden amper ckv hihi


    SLOAN.

    Zodra het voor school is vind ik het niet meer leuk, haha, zelfs als het zoiets is dat normaal wel leuk is, zoals iets tekenen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the