• samenschrijven? Wie wil dit? Ik vind schrijven ontzettend leuk, maar heb ontzettend te kort aan inspiratie, en daar ligt het vaak aan. Daarom heb ik iemand nodig die een bron van inspiratie is en die een goede verhaallijn weet. Nu kwam ik op het idee om samen te schrijven. Dat je elke keer word verast door de ander schrijfkunsten, waardoor jij ook weer een draai aan jouw stukje moet geven.
    Om even mijn stijl te laten zien:

    Mijn moeder legt haar steunende hand op mijn uitstekende schouder. Mijn schouder is bekleed met jurkje. Het jurkje is zwart van statig satijn en ruches. Ik had het jurkje samen met mijn moeder gekocht. Ik heb waarschijnlijk nog uren in de winkel staan huilen en thuis op de bank nog een tijdje liggen wenen. Ik krijg een nieuw jurkje terwijl Belle daar onbeweegloos ligt. Belle ligt er vredig bij. Alsof er niks is gebeurd. Alsof een klein feetje in haar binnen is gefladderd en haar hart doormidden is gaan snijden. Vervolgens zou mijn zus, floeps, op de grond zijn gevallen, wel sierlijk natuurlijk zoals altijd. Misschien had ze ook wel een tutu aan met een bijpassend turquoise linnen strikje. Ik wens dat dit gebeurd was. Dat mijn grote lieve zus er niks van had gemerkt toen ze dood ging. Dat ze nu in de feeënwereld leeft. Dat ze daar pret heeft en alles kan doen wat ze wilt. Nee, dit kan nooit. Als ze een fijne onbezwaarde en serene dood zou hebben gehad is de politie niet nachtenlang aan het onderzoeken wie haar dit verschrikkelijke ongeval heeft bezorgd.
    Mijn moeder trekt me mee. 'Kom, lieverd,' fluistert ze kalmpjes in mijn oor. 'We moeten gaan, papa wacht op ons'. Ze trekt voorzichtig wat aan mijn ruches. Ik kijk omhoog in haar ogen. Haar ogen zijn waterig en haar lippen zijn droog, ondanks haar lagen vaseline die ze er opgebalsemd heeft. Ik wil huilen en krijsen in mijn ouders armen, maar geen traan is meer over. Alleen nog maar aggressie die ik wil uiten op de dader. Ik slof achter mijn moeder aan. Mijn haren vallen onbekommerd voor mijn ogen. Ik sluit ze en laat de wereld me overnemen..

    Ik schrijf over onbekende personen, dus nooit over Harry Potter, Justin Bieber, One Direction, noem maar op. Ik doe ook liever niet aan fantasy, dus niet dat drie meisjes opeens allemaal krachten hebben waardoor ze mensen kunnen genezen, etcetera. Ik -probeer- goed te schrijven in ABN, en heb dus ook liever mensen die dit ook doen.
    Iemand interesse?
    (flower)

    [ bericht aangepast op 10 sep 2011 - 15:12 ]


    EGYPTIAN GOD

    Oh ja, diegene moet ook redelijk veel online zijn, en er niet halverwege mee kappen! (:


    EGYPTIAN GOD

    Sorry, maar je schrijfstijl spreekt me niet echt zo aan...

    Incubus schreef:
    Sorry, maar je schrijfstijl spreekt me niet echt zo aan...

    Haha, oke. Dat kan natuurlijk! (;


    EGYPTIAN GOD