• Hi guys(flower)
    Ik ben afgelopen week op kamp geweest met mijn opleiding en door alle activiteiten zijn al mijn nagels gebroken ):
    Hoe zorg ik ervoor dat ze snel weer lang groeien? En welke kleur nagellak is het mooist bij korte nagels?


    I was an angel living in the garden of evil

    In de HEMA verkopen ze zo van die groei- en versterkingsmiddeltjes voor je nagels. Ze zijn niet verschrikkelijk duur, zo'n 3,5 euro dacht ik (ik weet wel niet of je degelijk resultaat krijgt). En doorschijnende glansnagellak lijkt me het mooist voor relatief korte nagels. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Natuurlijk laten groeien. En ik raad aan geen nagellak op te doen. Dat gaat afbladderen, hup, nagellakremover erop, en dan worden je nagels weer verzwakt.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    BEARD schreef:
    Natuurlijk laten groeien. En ik raad aan geen nagellak op te doen. Dat gaat afbladderen, hup, nagellakremover erop, en dan worden je nagels weer verzwakt.


    Food.

    BEARD schreef:
    Natuurlijk laten groeien. En ik raad aan geen nagellak op te doen. Dat gaat afbladderen, hup, nagellakremover erop, en dan worden je nagels weer verzwakt.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    dat nagel groei spul is erg duur maar je kunt het proberen!
    en anders, NEPNAGELS:D

    Padalecki schreef:
    In de HEMA verkopen ze zo van die groei- en versterkingsmiddeltjes voor je nagels. Ze zijn niet verschrikkelijk duur, zo'n 3,5 euro dacht ik (ik weet wel niet of je degelijk resultaat krijgt). En doorschijnende glansnagellak lijkt me het mooist voor relatief korte nagels. (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Als je per se nagellak op wil kun je transparante op doen, zodat het wel gaat glanzen, maar het valt dan minder op als het afbladdert.
    En verder gewoon wachten.


    Felix