• vanmiddag zat ik in de les van nederlands en toen moest de leraar ff weg
    maar er zitten van die stomme huppels in mijn klas die ineens met stukjes gum gaan gooien ik trok me er niks van aan enzo en gooide ook niet terug maar toen kwam die laraar er weer aan en toen moesten we naar een ander lokaal toen we bij dat andere lokaal waren kwam die leraar er ook weer aan en die had dus die stukjes gum gevonden
    nu moet dus de hele klas nakomen donderdag om 3 uur maar ik ben om half 1 uit
    en ik heb dus geen gummetjes gegooid dus ik vind het dus echt heel dom dat ik moet nakomen!

    sorry dit moest ik echt ff kwijt


    Love is the world. And that's make my smile.

    OMYGAAAAAAAAAWD.¬¬'
    LOSERS, JE MOET ZE VERKLIKKEN, HOOR:3
    ZOU IK DOEN, DIE BITCHES, HOE DURVEN ZE !


    ok

    gewoon ni gaan.en als ze u nog meer straf geve u ouders naar het school late kome of goe u gedacht zegge [ik kan er van mee spreke.]

    Like, vorig jaar had ik daat owwk eens
    iemand van mijn klas had lijm op de stoel van de lerares gesmeerd en normaal moest de hele klas nakomen maar er is niets van gekomen


    Fanta rules

    Ik had vorig jaar 2 strafstudie's gekregen omdat ik zwarte nagellak droeg.



    ( strafstudie is ; op een woensdagmiddag om 1uur naar school gaan en om 4 uur terug naar huis gaan en je mag alleen maar schrijven en je wordt 5 meter uitelkaar gezet )


    Spirits move me, every time I'm near you.

    Omg. Kinderachtig dat ze met gummetjes gooien (zoiets doe je op de basisschool of in de brugklas, verder niet) en dat de hele klas daarvoor moet boeten >_< Bij mij in de klas (de 3e) gooien sommige nog wel eens gummetjes, al vind ik het zelf wel hardstikke kinderachtig.

    Gwn zeggen tegen de leraar. Ik had dat ook een x moesten we lezen en toen ging de docent weg iedereen gek doen en gillen enzo terwijl ik gwn door blijf lezen, komt ze terug moet de hele klas nablijven 0.o Toen ging mn vader een mailtje sturen dat hij en ik het niet eerlijk vonden en toen hoefde ik uiteindelijk met een paar anderen niet na te blijven :d


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.




    Waa een sukkels zé ! Wtf hoe oud zijn di mense da die gomme gooie?

    Oh god. Volwassen. Achja... goed dat je je niks van aan heb getrokken. Maar wel stom dat je nu ook moet nablijven. Ik bedoel, hoezo oneerlijk?

    pffff ik zou echt niet gaan
    idiote kinderen deden ze bij mij ook
    en met die spuug propjes echt goor -_-


    You are so god damn Sexy <3

    Niet gaan & je ouders laten bellen ;)

    xX Elien


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Niet gaan & je ouders laten bellen ;)

    xX Elien

    Zou ik ook doen :'D


    Tanya is de beste.

    K I N D E R A C H T I G


    007

    wat een stomme leraar heb jij zeg :@

    Ik had vorig jaar 2 strafstudie's gekregen omdat ik zwarte nagellak droeg.
    OH GOD O.O DISCRIMINATIE!!!(6)

    Ik voor nederlands ook zo domme man iedereen was vandaag aan het kletsen ik zeg ook is was.

    Man : JIJ! ik kijk hem aan 'jah jij volgens mij vermaak jij jezelf wel en heb je het niet af.'
    ik : *laatmijnboekzien* jahwel hoor meneer.

    egt en zo gaat het iedere les. Iedereen praat en ik krijg weer is op me flikker -_-


    keep talking shit your makin me famous ['L]