• They light up our world like nobody else <3



    Proud to be a Directioner <3

    [ bericht aangepast op 11 sep 2011 - 15:35 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    @narry Je stukje is echt heel mooi geschreven, echt ik zou willen dat ik zo zou kunnen schrijven (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Snickers schreef:



    YEAAH<3


    What's so bad about being different?

    Sestican schreef:
    (...)
    Ik hoop allen niet dat je dadelijk allemaal rode strepen door mijn aanpassingen krijgt :'D


    Hahaha vast niet x'D
    De vorige keer dat we dat moesten doen. Had ik een veel hoger cijfer dan een vriendin van me. Terwijl zij helemaal geen fouten had en ik best wel veel x'D Ergens is dat best apart?


    What's so bad about being different?

    Bradford schreef:
    @narry Je stukje is echt heel mooi geschreven, echt ik zou willen dat ik zo zou kunnen schrijven (:


    Dankjewel (:

    Jullie allemaal bedankt trouwens, jullie zijn echt lief <3
    En ik val in de herhaling _O_


    OMIJNGOD *DOOD*


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Snickers schreef:


    OMIJNGOD *DOOD*


    Die ogen :9~:9~:9~

    Narry schreef:
    (...)

    Hahaha vast niet x'D
    De vorige keer dat we dat moesten doen. Had ik een veel hoger cijfer dan een vriendin van me. Terwijl zij helemaal geen fouten had en ik best wel veel x'D Ergens is dat best apart?

    Ja, best wel (: Spellingsfouten telde bij ons heel zwaar D:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sestican schreef:
    (...)
    Ik hoop allen niet dat je dadelijk allemaal rode strepen door mijn aanpassingen krijgt :'D
    Ik wou net vragen, moet ik nog iets aanpassen? :'D maar als we het allemaal gaan doen, komt het niet goed volgens mij? hahah.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Snickers schreef:
    (...)Ik wou net vragen, moet ik nog iets aanpassen? :'D maar als we het allemaal gaan doen, komt het niet goed volgens mij? hahah.


    Hahah, nee indd. Dan moet ik straks van alles veranderen en dan denk ik ook 'Wtf? O.o'

    ik ben bijna klaar met liedjes downloaden, en dan moet ik even naar mijn ma toe lopen om een ipod kabeltje te halen. dus ik ben straks weer terug! <3333333333333


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Snickers schreef:


    OMIJNGOD *DOOD*


    MARRIT WAT DOE JE MIJ AAN!!
    O MY FUCKING GOD:9~:9~:9~:9~

    *DEAD*_O_


    What's so bad about being different?

    Narry schreef:
    (...)

    Hahah, nee indd. Dan moet ik straks van alles veranderen en dan denk ik ook 'Wtf? O.o'

    Hahahaha, daarom :'D


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Snickers schreef:
    (...)Ik wou net vragen, moet ik nog iets aanpassen? :'D maar als we het allemaal gaan doen, komt het niet goed volgens mij? hahah.

    Haha, ik had het al meteen gedaan. Ik dacht, laat ik eens in mijn beta-rol kruipen ;D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sestican schreef:
    (...)
    Haha, ik had het al meteen gedaan. Ik dacht, laat ik eens in mijn beta-rol kruipen ;D


    Hahah je bent er goed in :p _O_