• Heey poepz!<3

    Ik had net ruzie met me moeder nu doet het me niet heel veel maat toch ze ging boos naar buiten :$

    We hadden een discussie over dat zij het belachelijk vond dat ik in 5 weken tijd al 5 nieuwe roosters had gekregen en ik zei dat ik er wel gewent aan was en dat we er binnenkort nog 1 kregen en toen zei ze: ''Ik ga op het volgende gesprek van school erwat van zeggen! Of mag dat soms niet?'' Toen zei ik zo vet droog: ''Als je dat wil moet je dat vooral doen!'' n_n En toen zei ze zo vet boos: ''Goh ik heb er genoeg van dat iedereen zo brutaal is!'' en toen ging ze naar buiten!

    xoxo <3 Renee


    I do not hook up.

    Whaha xD sorry dat vond ik best grappig:P
    Maar uhm ja...je hebt gelijk, Moet ze vooral doen als ze dat wil


    Why don't you break my heart

    Ohgod X_D
    Ik had ook ruzie.
    Ik ging iets koken, maar ze had het verkeerde meegenomen. Dus ik zeg per ongeluk heel arrogant : ''Dit is niet goed he?''
    En vanochtend had ik ook al ruzie. En toen ging ze helemaal flippen ''IK WORD HIER ALS EEN STUK VUIL BEHANDELD'' haha ohgoodie.

    Jezus >.<
    En hoe oud is je moeder? 4??

    Whaha xD sorry dat vond ik best grappig:P
    Maar uhm ja...je hebt gelijk, Moet ze vooral doen als ze dat wil

    Toen was ze weg en toen zei ik ook nog eens vet droog tegen me vader: ''Wat ik had wel gelijk toch?!''


    I do not hook up.

    Jezus >.<
    En hoe oud is je moeder? 4??

    'Bijna 38 volgens mij of 37 i dont know -_-


    I do not hook up.

    Ohgod X_D
    Ik had ook ruzie.
    Ik ging iets koken, maar ze had het verkeerde meegenomen. Dus ik zeg per ongeluk heel arrogant : ''Dit is niet goed he?''
    En vanochtend had ik ook al ruzie. En toen ging ze helemaal flippen ''IK WORD HIER ALS EEN STUK VUIL BEHANDELD'' haha ohgoodie.

    Had ik ook wel eens ik weigerde gister men eten op te eten omdat ik ervan moest spugen zo vies ik het vond werd zo ook bijna boos n_n XD

    Mijn moeder zei ook eens tegen me omdat ik geen hoi tegen haar zei: ''JEETJE SCHAAM JE JE ZO VOOR MIJ?! DENK NA KIND! IEDEREEN DOET NORMAAL TEGEN ZIJN OF HAAR MOEDER! MAAR NEE TRUT JIJ NIET! BEN IK ZO RAAR DAN? HE ? HE?''

    Maar verder is ze wel aardig hoor XD


    I do not hook up.

    Ik hoop dat ze niet meer boos is n_n me zusje wou net uit het raam springen -_-


    I do not hook up.

    Kom bij mij wone!x3

    O my god ;l jouw ma is vaag

    ik heb net tege myn ma gesegt in de stad dak me dood voor der sgaam
    vind se nog grappig ook ;l


    We can only learn to love by loving.

    Ik kom bij Joyce wonen ! :3

    Nini @ Ja i know what you mean!


    I do not hook up.

    He, jij hebt ookal ruzie's met je moeder om nix. Ik eigenlijk meer met me pa >< Als hij het niet kan winnen van me zget hij altijd; -blalbla- hou je grote mond' dan zeg ik; heb ik een grote mond als ik zeg wat ik ervan vind?'en dan is hij stil omdat hij dan weet dat ik gelijk heb n_n


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    @ nana

    mooi so

    @ raquel
    ik heb altijd met mijn ma rusie en soms met myn pa x3 myn pa is koeler x3 en niet snel boos


    We can only learn to love by loving.

    Gisteren had ik echt ruzie met iedereen...
    Met me Vader, zus en Ma. En alleen omdat iedereen door elkaar boos werd en dat op mij uitwerkte -__-


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    @ nini, nou mijn pa is meestal saggo als hij thuis is. Kzie hem s'ochtends heel effies dan moet ik naarr school is hij om half 8 thuis als het niet later is en dan moet je hem niet storen als hij voetbal kijkt ><


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    O my god ;l jouw ma is vaag

    ik heb net tege myn ma gesegt in de stad dak me dood voor der sgaam
    vind se nog grappig ook ;l


    jh ik schaam me ook voor me moeder..
    net zo als vanogtend


    ze stikte en kugte egt vet luid ><

    dus ik loop op een afstandje van haar XD


    If U Dont Dance U Hate 'R Parents .(R)