• Luisteren jullie wel eens naar pianomuziek, op youtube of -weet ik veel- ergens anders? Wat is jullie lievelings-pianostuk?

Dit zijn de mijne in ieder geval:

x Audience(flower)

... But I'm weak, and what's wrong with that?

Ik luister heel vaak Pianomuziek en had een hele afspeellijst, maar de user is verwijdert plus al die mooie liedjes.. in ieder geval vind ik dit liedje super mooi.. de meeste liedjes van Philip Wesley, Dax Johnson, en Shane Calhoun vind ik mooi.

“It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

"Delaying death is one of my favourite hobbies."

Raveleijn schreef:
    Ik luister heel vaak Pianomuziek en had een hele afspeellijst, maar de user is verwijdert plus al die mooie liedjes.. in ieder geval vind ik dit liedje super mooi.. de meeste liedjes van Philip Wesley, Dax Johnson, en Shane Calhoun vind ik mooi.

Die is fucking mooi hé. Ik vraag me heel vaak af waarom dat liedje niet beroemd is.

May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

Dit is geen 'stuk', maar ik vind 'm zo mooi!

[ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 18:15 ]

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

Pantalaimon schreef:

Life is hard and then we die

[ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 18:28 ]

If we had not a soul, music would have created it.

[ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 18:30 ]

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

abo.

Hilton schreef:
    abo.

abbo.

May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

He's just awesome

"I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

Sioul schreef:
    (...)

abbo.

Er staat toch echt over abo.. of ben ik nou zo skraal.

“It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

Raveleijn schreef:
    (...)
    Er staat toch echt over abo.. of ben ik nou zo skraal.

Die zin snap ik niet?