• Ik had een topic gemaakt over dat ik vandaag moest melden.
    Dus ik meld me om 8 uur, moest ik een heel onzin blad gaan overschrijven. Het moest op een lijnloze papier en je moest recht schrijven. Serieus waar slaat dat op? Ik werd boos dus ik ging die gast negeren. Like als ik iets ergs had gedaan vond ik het oke, maar ik had gewoon mijn freaking etui vergeten die ik niet eens nodig had. Dus ik geef mijn blaadje af en loop weg zonder wat te zegge. Begint hij te schreeuwen: ' JA IMEN GA JE WEER ZO STOM DOEN HE' Dus ik zo Ja beter dan tegen u te gaan schreeuwen toch? Begon hij helemaal te flippen.En ik heel droog Ja leuk voor u reageren. Maar hij mag mij en me vriendin niet omdat we beide moslims zijn en zeggen wat we denken. Moest ik voor de 2de eker deze week naar leerlingscoördinator. Gelukkig gaf hij mij gelijk aangezien die gast altijd uitvalt op kinderen voor niks --'
    Hebben jullie ook rare docenten?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Genoeg ja


    Not all those who wander are lost.

    Ik had een keer ruzie met mijn economie-docente. Ze flipte 'em helemaal tegen mij terwijl ik niets had gedaan. Dus ik ging ertegen in, omdat ik niets had gedaan. Kon ik vertrekken.
    Gek mens. Ze was overspannen en was net 2 weken terug en flipte om álles. Zelfs dingen die er niet waren.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ja die klinkt als die an jou maar die heeft iets tegen blonde mensen.
    Hij noemde me Dom.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Onze lerares engels denkt echt dat ze geweldig is en veel meer dan ons. :3


    Save me from myself.

    Scootaloo schreef:
    Ja die klinkt als die an jou maar die heeft iets tegen blonde mensen.
    Hij noemde me Dom.

    Daar kan ik zo hard niet tege. Heb je niks terug gezegd?

    Nee, ik ben zo prettig gestoord dat alle leraren om mij lachen. ;D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ja, een man die kunstfilosofie geeft. Maar ik vind hem fascinerend, iets wat mijn klasgenoten niet snappen. Die vinden alles en iedereen die niet volgens hun denkwijze handelt niet sporen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Positive schreef:
    (...)
    Daar kan ik zo hard niet tege. Heb je niks terug gezegd?

    Ik zei "Nou,dankje" en toen ben ik de klas uitgestuurd en moest ik me de volgende dag om 8 uur melden en toen ik er om 8 uur was begon hij weer te flippen en toen ben ik de klas uitgelopen :Y)

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 23:07 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Ik stond op school vaker op de gang dan in de klas. Enough said ;]


    I love you Tim

    Srsly, als die mentor weer zo'n grote bek opentrok kon ze één terug verwachten. Of andere willekeurige leraar/lerares die zichzelf alles vind.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.