• Ik ben echt een grote van van Kanon Wakeshima, een Japanse zangeres. En een reis naar Japan is echt veel te duur voor alleen een concert haar.
    Maar nu is ze zo vriendelijk geweest een Europa tour te doen. Ze komt naar Rusland, Frankrijk, Duitsland, Nederland, enzovoort.
    Dat zijn **** al onze buurlanden en ze komt NIET naar België..

    Ik wil haar zo zo zo zo zooo graag zien en dan komt ze niet eens naar België! Daar kan ik me zo druk om maken dat ik in zo'n stom land woon dat niet goed genoeg is voor de onbekendere artiesten. :W

    En ik kan niet naar onze buurlanden omdat die concerten op schooldagen vallen en mijn papa zover niet wilt rijden.. >.<

    Jullie toevallig een idee hoe ik haar toch nog naar België kan krijgen? (bat)


    Let the Night embrace you

    Komt ze naar NEDERLAND?? Wanneer waar hoe?
    Sorry, ik vind haar echt awesome :3

    Maar ik heb geen flauw idee. x)

    Gewoon naar Nederland komen, is niet zo duur.

    Trein pakken, zou ik doen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Malice schreef:
    Gewoon naar Nederland komen, is niet zo duur.

    Lees 't nog een keer over, ik kán niet, zei ik.
    En het is wel duur. Om naar Utrecht te gaan moet ik een tgv nemen en dat kost mooi rond de 40 euro. En dat is dan nog niet heen en weer. En dan moet ik de tickets voor het concert zelf nog eens betalen. Die vallen wel mee, maar alles tezamen is het duur. :W

    + voor NL valt het op een maandag, dan heb ik school tot 4u.


    Celestia schreef:
    Komt ze naar NEDERLAND?? Wanneer waar hoe?
    Sorry, ik vind haar echt awesome :3

    Maar ik heb geen flauw idee. x)


    http://www.jame-world.com/nl/concerts-14104-kanon-x-kanon-x-kanon-euro-tour-2011.html

    Het is wel KanonxKanon, maar ik zou voor Wakeshima-sama alleen gaan. :3


    Let the Night embrace you

    Ik ken haar niet, ik ga haar toch maar eens opzoeken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik denk niet dat je haar zo makkelijk naar België krijgt, maar probeer om je vader over te halen, door te smeken, klusjes te doen en weet ik veel. Bied aan de benzine voor de reis te betalen, dat werkte bij mijn mama, lol.
    Ik hoop voor je dat 't lukt (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen