• In mijn apenjaren las ik de joepie nog en kreeg daar ook elke dinsdag/woensdag een mail van zodat ik al ongeveer wist wat er in zou staan. Nu kreeg ik weer zo'n mail en ik zie daar een inleiding tot een artikel staan

    Kirsten (14) beviel 10 maanden geleden van een dochter. 'Ik wist niet dat je van de eerste keer zwanger kan worden!'


    Ohgod, als je er niks over weet, ben je er niet klaar voor. Ga in de tuin spelen aub. Sorry maar dat vind ik echt een stomme geit, jeetje aub zeg.

    Lickilicky schreef:
    Ik ben het volledig met je eens --'. Echt, waarom gebruik je geen condoom of pil ofzo? Dat is toch niet zo moeilijk -.-'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Weer eentje voor in het programma tienermoeders te plaatsen! Eve dom en geen toekomst!


    You are my centre when I spin away, Out of control on videotape

    Die herinner ik mij nog van in de krant.
    Oh, sommigen zijn zo triest. (krul)

    Joker schreef:
    Wat 'n achterlijke beunhaas.

    Feral schreef:
    Weer eentje voor in het programma tienermoeders te plaatsen! Eve dom en geen toekomst!


    If we had not a soul, music would have created it.

    echt een condoom of een pil zijn niet zo moeilijk om te gebruiken hoor --'
    laatst ook op tienermoeders op tv: "ik vond de pil te moeilijk om te gebruiken dus ik ben er mee gestopt"
    wat is er moeilijk aan 3 weken elke dag een pilletje nemen en dan een weekje niks?


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Passerby schreef:
    (...)No offence, maar ik heb dat nooit gekregen.

    En idd wat een stomme geit.


    Ik ook niet hoor, ik weet alles wel maar hoef het niet van mijn ouders te horen XD

    Drone schreef:
    Inderdaad, domme geit.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Sudowoodo schreef:
    Om dr gelijk stomme geit ga noemen vind ik ook weer iets te xd

    Maar idd, als ze er al aan wilt beginnen mocht ze zichzelf wel ff duidelijk inlichten over dat het dus wel kan o-O
    Waarom kan het niet?


    comfort in c h a o s

    Ik kan me niet voorstellen dat je er op je veertiende al klaar voor bent als je er nog zo weinig vanaf weet...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    DOMMMEEEEEE KOEEEEEE


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Siggggggh


    Life is hard and then we die

    Stonem schreef:
    Agree :'D


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind



    Op zulke momenten herinner ik me weer waarom ik mijn abo van de joepie niet meer vernieuwd heb :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lickilicky schreef:
    Ik ben het volledig met je eens --'. Echt, waarom gebruik je geen condoom of pil ofzo? Dat is toch niet zo moeilijk -.-'


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California