• Ik moet voor natuurkunde een werkstuk maken. Over : Dag&nacht, Seizoenen, Schijngestalten van de maan, Maansverduistering en zonsverduistering.
    Alleen ik weet niks voor de seizoenen. Ik heb overal gezocht ik had letterlijk 6 tabbladen openstaan en nog kan ik het nergens vinden.
    Niet dat ik het niet kan vinden maar ik snap het gewoon niet.
    En dat moet dan in mijn eigen woorden. Zou iemand die het wel snapt het me alsjeblieft uitleggen?

    Weet echt niemand het?

    de seizoenen?
    nou wat gebeurd er tijdens de lente, winter, herfst en zomer? xD
    zeg dat het weer verandert en mischien kan je een plaatje laten zien waar de aarde op dat moment staat


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Wikipedia?


    I am an idiot, I move.

    DancingDead schreef:
    de seizoenen?
    nou wat gebeurd er tijdens de lente, winter, herfst en zomer? xD
    zeg dat het weer verandert en mischien kan je een plaatje laten zien waar de aarde op dat moment staat

    Nee dat weet ik ook wel haha maar ik moet uitleggen hoe de winter, herfst, lente en zomer ontstaan lol

    Drone schreef:
    Wikipedia?

    Al geprobeerd DD;

    Boeken in de bibliotheek?


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    hier kun je daar alles over vinden!


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Positive schreef:
    (...)
    Nee dat weet ik ook wel haha maar ik moet uitleggen hoe de winter, herfst, lente en zomer ontstaan lol


    De aarde staat in een bepaalde hoek. Ieder seizoen staat die hoek anders ten opzichte van de zon. Het is winter op de plek waar de aarde het minste zonlicht krijgt en zomer op de plaats waar hij het meeste zonlicht krijgt. Lente en Herfst zit daar tussen in ;)


    Happy Birthday my Potter!

    Litwick schreef:
    (...)

    De aarde staat in een bepaalde hoek. Ieder seizoen staat die hoek anders ten opzichte van de zon. Het is winter op de plek waar de aarde het minste zonlicht krijgt en zomer op de plaats waar hij het meeste zonlicht krijgt. Lente en Herfst zit daar tussen in ;)

    omg you're my hero :3 Thankyou !

    Positive schreef:
    (...)
    omg you're my hero :3 Thankyou !


    Hier is nog een plaatje. Voor alle duidelijkheid


    Happy Birthday my Potter!

    Dat is toch gewoon door de aarde die rond de zon draait, en dan eens dichter en verder weg staat,...
    Niet zo heel moeilijk, lijkt me. :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Sneasel schreef:
    Dat is toch gewoon door de aarde die rond de zon draait, en dan eens dichter en verder weg staat,...
    Niet zo heel moeilijk, lijkt me. :'D

    Ja maar ze leggen het heel moeilijk uit en dan snap ik er geen fuck meer van.

    ik ben zoo slecht in natuurkunde, sorry


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Positive schreef:
    (...)
    Nee dat weet ik ook wel haha maar ik moet uitleggen hoe de winter, herfst, lente en zomer ontstaan lol


    door de draaiïng van de aarde om de zon heen.



    bedoel je dit?


    | Reality is for people that lack imagination |