• .. who doesn't like water? (cat)

    Ik vind dat echt niet lekker :'D

    Wat lussen jullie niet wat iedereen in het algemeen wel hoort te lussen?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik lust wel water, ik vind het wel lekker.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [ bericht aangepast op 20 sep 2011 - 22:25 ]


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Toboe schreef:
    .. who doesn't like water? (cat)

    Ik vind dat echt niet lekker :'D

    Wat lussen jullie niet wat iedereen in het algemeen wel hoort te lussen?


    Er is een meisje op mijn school dat ook geen water lust. In plaats daarvan drinkt ze fruitsap ofzo.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    PUKKELxDING schreef:
    Water is alleen lekker als het koud is & als ik écht dorst heb of verveeld ben :P


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Ik vind het niet lekker, maar ik drink het wel gewoon.
    Ik lust eerlijk gezegd nogal weinig. Vooral als het aankomt op vlees & vis. :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Yoshy schreef:
    (...)

    Er is een meisje op mijn school dat ook geen water lust. In plaats daarvan drinkt ze fruitsap ofzo.

    Ik neem dan gewoon ranja mee naar school, maar als het moet drink ik wel water. Dus zo erg ben ik niet :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Rijst?

    Ik drink niets anders.
    -M'n maag doet verschrikkelijk irritant als ik Cola of iets anders met bruis drink-

    Nee er zijn veel mensen die dat niet lekker vinden.
    Ik vind dat er niet echt veel smaak in zit, maar ik drink er wel redelijk veel van omdat het gezond is en omdat ik dat moet door mijn dieet.

    Ik lust absoluut geen spinazie en alles wat uit de zee komt. Moet ik niets van hebben!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Aardbeien:$


    You cannot even begin to comprehend the bounds of my forthcoming genius.

    Af en toe heb ik er ineens intense behoefte aan ... Maar meestal heb ik er niet zoveel mee. Slecht van me, I know ... It just doesn't taste as good as what I can get otherwise. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik vind water wel lekker, maar alleen uit flesjes (desnoods een fles vullen met kraanwater, maar ik vind het gewoon vies uit een glas te moeten drinken).

    Ik háát poffertjes. Ook als klein kindje al, en iedereen vond dat gek (cat). Maar het ergste IS en BLIJFT energydrank (krul)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Oh ik was nog vergeten dat ik kaas alleen lekker vindt als het gesmolten is, want anders smaakt het naar oude zweetvoeten. En ik lust geen vis...


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Ik vind cola vies.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse