• Hey peeps!

    Ik heb een beetje een probleempje, ik studeer sinds dit jaar en ik vind het echt heel erg leuk, maar het is wel erg duur. Ik ben 17 en ik woon nog thuis, maar ik moet wel mijn eigen studie betalen. Ik heb al een baantje in de horeca en ik krijg vanaf volgende maand stufi, maar dit is niet genoeg om alles te betalen.

    Kortom; wie heeft een goede suggestie voor een baantje in het weekend dat redelijk verdiend? En hoe zit het met jullie? Betalen jullie je studie zelf of niet?


    I was an angel living in the garden of evil

    ga je inschrijven bij een modellenbureau?
    of ga veel werken & bijvoorbeeld niet uit of zo.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ga in een winkel werken of zo. Je krijgt nergens echt veel, je moet gewoon zorgen dat je veel uren kan draaien, dat helpt het beste.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    slowpoke schreef:
    ga je inschrijven bij een modellenbureau?
    of ga veel werken & bijvoorbeeld niet uit of zo.

    Haha, geniaal! Ik zal me eens inschrijven ;) -not-
    En ik ga op dit moment sowieso niet uit...


    I was an angel living in the garden of evil

    Schrijf je in bij een uitzendbureau ^^ En ik moet dit jaar mijn studie ook zelf betalen.. ik vraag me af hoe.


    -

    Ik werk bij de McDonald's. Per uur verdien ik -als 15 jarige, jij dus meer- 3,68 euro bruto, dus das ongeveer 3 netto. En ik werk dan alleen op zaterdagen en dan ook nog is van 14 uur tot 18.45 uur


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    FilmReel schreef:
    Ik werk bij de McDonald's. Per uur verdien ik -als 15 jarige, jij dus meer- 3,68 euro bruto, dus das ongeveer 3 netto. En ik werk dan alleen op zaterdagen en dan ook nog is van 14 uur tot 18.45 uur

    Bij de mac krijg je echt kut salaris XD
    Kun je niet meer gaan werken in de horeca waar je nu werkt?