• Hey peeps!

    Ik heb een beetje een probleempje, ik studeer sinds dit jaar en ik vind het echt heel erg leuk, maar het is wel erg duur. Ik ben 17 en ik woon nog thuis, maar ik moet wel mijn eigen studie betalen. Ik heb al een baantje in de horeca en ik krijg vanaf volgende maand stufi, maar dit is niet genoeg om alles te betalen.

    Kortom; wie heeft een goede suggestie voor een baantje in het weekend dat redelijk verdiend? En hoe zit het met jullie? Betalen jullie je studie zelf of niet?


    I was an angel living in the garden of evil

    ga je inschrijven bij een modellenbureau?
    of ga veel werken & bijvoorbeeld niet uit of zo.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ga in een winkel werken of zo. Je krijgt nergens echt veel, je moet gewoon zorgen dat je veel uren kan draaien, dat helpt het beste.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    slowpoke schreef:
    ga je inschrijven bij een modellenbureau?
    of ga veel werken & bijvoorbeeld niet uit of zo.

    Haha, geniaal! Ik zal me eens inschrijven ;) -not-
    En ik ga op dit moment sowieso niet uit...


    I was an angel living in the garden of evil

    Schrijf je in bij een uitzendbureau ^^ En ik moet dit jaar mijn studie ook zelf betalen.. ik vraag me af hoe.


    -

    Ik werk bij de McDonald's. Per uur verdien ik -als 15 jarige, jij dus meer- 3,68 euro bruto, dus das ongeveer 3 netto. En ik werk dan alleen op zaterdagen en dan ook nog is van 14 uur tot 18.45 uur


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    FilmReel schreef:
    Ik werk bij de McDonald's. Per uur verdien ik -als 15 jarige, jij dus meer- 3,68 euro bruto, dus das ongeveer 3 netto. En ik werk dan alleen op zaterdagen en dan ook nog is van 14 uur tot 18.45 uur

    Bij de mac krijg je echt kut salaris XD
    Kun je niet meer gaan werken in de horeca waar je nu werkt?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Mugwump schreef:
    (...)
    Bij de mac krijg je echt kut salaris XD
    Kun je niet meer gaan werken in de horeca waar je nu werkt?

    Helaas niet. Iedereen heeft 2-3 vaste werkdagen en we werken er met best veel mensen dus meer werken is helaas geen optie.


    I was an angel living in the garden of evil

    luister meid
    ik krijg 75 euro stufie per maand en heb geen baantje
    denk je dat dat genoeg is :Y)

    [ bericht aangepast op 23 sep 2011 - 20:41 ]

    -Dubbelpost-

    [ bericht aangepast op 23 sep 2011 - 20:40 ]

    FilmReel schreef:
    Ik werk bij de McDonald's. Per uur verdien ik -als 15 jarige, jij dus meer- 3,68 euro bruto, dus das ongeveer 3 netto. En ik werk dan alleen op zaterdagen en dan ook nog is van 14 uur tot 18.45 uur


    oeh...jij werkt ook bij de mac:Y)
    als 19 jarige verdien ik 5 euro per uur...ook niet bijster veel...maar genoeg voor mij en ik werk met plezier(dance)

    on-topic: veel mogelijkheden heb je niet, schat ik...er zijn maar een aantal wat je niet uitgebuit wordt als student zijnde...en die zijn vaak bezet of zoeken full-timers...ik schat dat je miss ook in het weekend iets in de horeca of supermarkten moet zoeken...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Call center ofzo die irritante mensjes die je bellen om abbos en andere dingen aantesmeren verdienen aardig als ik het goed had


    the world is filled with people that we dont understand

    Trouwens, de broer van een vriendin van mij verkoopt abonnementen op goede doelen. Dat verdient heel goed, beweert hij.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik ga vanaf volgende week bij de action werken, ik ben 17, en daar krijg ik €9,06 per uur :Y)
    I'll be rich!


    Never run out of reasons to smile...

    Vampira schreef:
    (...)

    oeh...jij werkt ook bij de mac:Y)
    als 19 jarige verdien ik 5 euro per uur...ook niet bijster veel...maar genoeg voor mij en ik werk met plezier(dance)

    on-topic: veel mogelijkheden heb je niet, schat ik...er zijn maar een aantal wat je niet uitgebuit wordt als student zijnde...en die zijn vaak bezet of zoeken full-timers...ik schat dat je miss ook in het weekend iets in de horeca of supermarkten moet zoeken...

    Precisly


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Ik weet niet zo goed. Gewoon bij een winkel dan maar?
    Ik zelf werk bij een familie, waar ik schoonmaak en op de kinderen pas.


    <3