• Laten we het eens over 'vreemde' hobby's hebben! Wat zijn die van jou zoal? ^^
    Ik heb er tegenwoordig weer een bij gevonden - Namelijk om zelf zweepjes te maken en dat soort fratsen. Hier even een voorbeeldje, daarna laat ik het woord aan jullie over! ;D



    [Die onderste paar zijn nog niet helemaal af. Moet nog aan de handvaten werken. :x]

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 18:56 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Busted! Gaan we nu weer on-topic? :W


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik weet niet of het raar is, maar ik verzamel die openingen van de colablikjes enzo.


    We accept the love we think we deserve.

    Genius schreef:
    (...)
    Wie heeft het nou weer daarover!? Heb ik ooit gezegd dat ik slimmer wil overkomen dan jou? NEE. Waar haal je dit onzin nou weer vandaan


    nou waar ik dat vandaan haal je naam misschien en je reactie op toppics misschien


    Don't try judging me without knowing me

    Genius schreef:
    (...)
    Ja dat mag best hoor, daar erger ik me ook niet aan :')


    Goed zo, want dat moeten we niet hebben O:


    Numbers.

    Kalashnikov schreef:
    Busted! Gaan we nu weer on-topic? :W

    Was trying too. :P


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    deaxner schreef:
    (...)

    nou waar ik dat vandaan haal je naam misschien en je reactie op toppics misschien

    Oja want mijn username is Genius en dan bedoel ik natuurlijk gelijk mee dat ik slimmer ben dan iedereen :') Stfu please.


    -

    Ja oeh, die MMS je altijd naar me, I like 'em. :'D

    Ik eh.. Schilder graag op m'n muur. Alleen moet ik het dan elke keer witten. -zucht- Ouders.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Genius schreef:
    (...)
    Oja want mijn username is Genius en dan bedoel ik natuurlijk gelijk mee dat ik slimmer ben dan iedereen :') Stfu please.


    als jij met 1 % van je hersenen een iq hebt van 139 spreken we verder

    owja voor het geval je het niet weet een normaal mens gebruikt 10% van de hersenen lol


    Don't try judging me without knowing me

    Lycaon schreef:
    (...)
    Sure maar niet in dit topic, dit hebben jullie al genoeg verkracht. xD


    Oh ooow, daar gaan we het krijgen ! O:

    Oké oké, ik ga proberen weer ontopic te doen. Ik wil geen forum ban of zo (huil)


    Numbers.

    deaxner schreef:
    (...)

    als jij met 1 % van je hersenen een iq hebt van 139 spreken we verder

    owja voor het geval je het niet weet een normaal mens gebruikt 10% van de hersenen lol

    Serieus joh, jij praat echt onzin. Gaat nergens over.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Serieus joh, jij praat echt onzin. Gaat nergens over.


    is geen onzin ....
    lol is getest


    Don't try judging me without knowing me

    Ik weet niet of jullie het doorhebben, maar jullie zijn best wel erg off-topic bezig.
    OT: Ik heb een nieuwe hobby erbij: Bloemen(In principe het uiteinde aan het uiteinde van een andere bloem vlechten, als jullie begrijpen wat ik bedoel) aan elkaar vlechten.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    deaxner schreef:
    (...)

    is geen onzin ....
    lol is getest

    Je bent dom, je neemt het veel te letterlijk op. Doei ik ga nynke gehoorzamen en zal ontopic gaan.


    -

    deaxner schreef:
    (...)

    is geen onzin ....
    lol is getest

    Ja, dat verkondig je maar ergens anders. We blijven bij het onderwerp van het topic, capice? (: Ik zeg 't niet nog eens, ON-TOPIC.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Kalashnikov schreef:
    (...)
    Ja, dat verkondig je maar ergens anders. We blijven bij het onderwerp van het topic, capice? (: Ik zeg 't niet nog eens, ON-TOPIC.


    ik zal kappen


    Don't try judging me without knowing me