• Laten we het eens over 'vreemde' hobby's hebben! Wat zijn die van jou zoal? ^^
    Ik heb er tegenwoordig weer een bij gevonden - Namelijk om zelf zweepjes te maken en dat soort fratsen. Hier even een voorbeeldje, daarna laat ik het woord aan jullie over! ;D



    [Die onderste paar zijn nog niet helemaal af. Moet nog aan de handvaten werken. :x]

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 18:56 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Genius schreef:
    Ik spaarde paperclips :'D Maar dat is niet zo raar geloof ik.


    Alles wat ik voorbij zie komen is normaal èn vreemd. 8D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Binnenkanten van Champagneflessen. Van die dopjes, elke fles heeft een andere (:


    To love is to destroy.

    Severed schreef:
    (...)

    Alles wat ik voorbij zie komen is normaal èn vreemd. 8D

    Ik ben gewoon niet vreemd :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ik ben gewoon niet vreemd :'D


    Wel. Zo vreemd dat je normaal LIJKT. 8D
    <3


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Extreem gaan zitten fangirlen als 'Kimi ni Todoke' ergens wordt gezegd of genoemd of weetikveel. Niet echt vreemd, maar het is erg vreemd voor mijn doen om te fangirlen. (krul)


    wth.

    Vette shit :]
    Nee, niet waar ik zo op kan komen ;o


    No growth of the heart is ever a waste

    Severed schreef:
    (...)

    Wel. Zo vreemd dat je normaal LIJKT. 8D
    <3

    Hmm mooi gezegd haha :'D
    <3


    -

    Schrijven over ziektes... Maar dat is niet echt vreemd toch? - Ohw en ik kan soms zomaar over vreemde onderwerpen beginnen of als ik ergens ben met een vriendin opeens zeggen dat ik het geweldig zou vinden als er op eens zombies uit de grond komen. ;D


    Forever.

    Ik ben normaal?
    Haha,dus niet, maar ik houd ervan om in de regen te lopen :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Nou. Nou. Schrijven is voor veel mensen wel pretty weird.
    Maar ik hou heel erg van Fins [en Duits, which is weird to most too]. En van Beethoven, maar dat zijn meer obsessies dan echt hobbies.
    Edit: ohja. Seriemoordenaars. Die ook. Vind ik awesome. <3

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 17:51 ]


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik heb een applicatie op mijn iPod, waarbij je een kat kan meppen. :3
    En dat doe ik zo vaak, dat die steeds knock out gaat, hehe.
    In het echt vind ik katten veel te snoezig om te gaan slaan! <3


    "Well, well. Look who we've got here!"

    ZeroGravity schreef:
    Nou. Nou. Schrijven is voor veel mensen wel pretty weird.
    Maar ik hou heel erg van Fins [en Duits, which is weird to most too]. En van Beethoven, maar dat zijn meer obsessies dan echt hobbies.
    Edit: ohja. Seriemoordenaars. Die ook. Vind ik awesome. <3

    Oh, ik hou ook van Fins, en ik maar denken dat alleen ik zo gek was om van een taal te houden die ik niet versta. Ik kan er echt uren na luisteren.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb überhaupt niet eens een hobby, dus ik zal daarom wel vreemd zijn? (cat)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hahaa (':
    Als ik in een weiland lig, ga ik automatisch knoopjes in het gras maken c:. En ik vind het geinig om samen met een vriendin ergens te gaan zitten en voorbijgangers bestuderen. Ook vind ik het om een of andere reden leuk om een vriend zijn haar te doen en kleding uit te kiezen (dat is bijna eerder dwangmatig xd).


    i put the fun in funeral

    Ik knuffel bomen ^w^


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.