• Okay ff een verhaaltje:
    Ik liep met mijn vriend in de stad, toen ik een juweliertje zag en me bedacht dat het leuk zou zijn als we, wanneer we 5 maanden hebben (over 1,5 week), doggytags laten maken met elkaars naam enzo erop. He agreed, en was al allemaal bezig over dat we ze dan wel van zilver moesten laten maken etc. En later was 'ie op sites aan het kijken op zijn telefoon terwijl ik aan het koken was, en hij wilde niet laten zien wat voor site het was, alleen het onderste gedeelte van de index. En toen ik later even ging rondgooglen voor die doggytags, zag ik een site met een index die daar wel heel veel op leek.
    Anyway, ik bedacht me dat ik erg van stijl ben veranderd en veel kleren heb waar een doggytag voor geen meter bij staat. Dus doe ik een kettingkje met zijn naam erin gegraveerd, en hij een doggytag.
    Maar het probleem is nou.. Wtf moet ik op die doggytag gaan laten zetten? Wat staar er op zo'n ding.
    Edit; Ik bedoel niet als in een 'boodschap', ik bedoel meer wat er op een originele leger tag staat :-P Hoewel dat ook wel een goed idee is eigenlijk.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 22:00 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Iets persoonlijk? :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ''I love you?''


    Captain... Captain Jack Sparrow.

    Heb je ooit iets gezegd wat hij super lief vond, of een bijnaam. Misschien kan je dat er op zetten. Of probeer te beschrijven wat je voor hem voelt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Hebben jullie samen misschien een favoriet liedje or something? Anders zet je like, een mooie quote eruit erop en dan draagt hij het andere gedeelte van diezelfde quote, als je me nog kan volgen.


    We bring our sons up to get gunned down.

    Dat is denk ik niet aan ons om te zeggen. :') Zoiets moet persoonlijk zijn.


    ars moriendi

    Zie edit :-P


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    "Property of -jouw naam-"


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    is t niet dogtag in plaats van doggytag?

    Doggytag sounds wrong (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Euhm, zou niet weten. Misschien moet je het met je vriend overleggen...?

    Op een orginele dogtag staat , volgens mij, naam, geboortedatum, waar je woont.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    oh fuck, geen boodschap dus. Nvm.


    Word d'r zelf niet wijzer uit tbh ><

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 12:10 ]


    No growth of the heart is ever a waste