• Die met mij aan deze story wilt schrijven. Ik heb al een beschrijving & als je wilt zien hoe mijn schrijfstijl is neem dan is een kijkje bij mijn andere story. Gelieve het temelden dankje.

    Inleiding van de story ; .
    Justin Bieber' zijn vrienden hebben hem opgegeven voor mtv' Disaster Date. Ryan heeft zogenaamd een date voor hem geregeld. Justin weet niet dat zijn date een actrice is, net zoals de mensen er om heen. Terwijl Justin het restaurant binnen gaat zit een hele groep mensen mee te kijken. Hij ziet een mooi uitziend meisje zitten, maar zou hij 1 uur met haar vol kunnen houden?

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 12:51 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Hmm, jammer dat het over JB gaat.
    Maar ik kan sowieso niet, want ik ben ontzettend druk in mijn examenjaar. Blegh.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Sorry, ik schrijf niet meer over JB.


    We accept the love we think we deserve.

    Haha, lijkt me wel een leuk verhaal. Maar sorry, ik denk niet dat ik zoiets kan schrijven.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    OMG dat lijkt me zo een leuk verhaal!
    Ik ga even kijken hoe je schrijft!
    Dan bedenk ik of ik mee wil schrijven.
    Maar lijkt me wel heeel leuk!


    Go on and try to tear me down I will be rising from the ground Like a skyscraper, like a skyscraper

    Heb abo op je stories!
    Lijkt me heel leuk om te doen!
    :D


    Go on and try to tear me down I will be rising from the ground Like a skyscraper, like a skyscraper