• Ik had eerst 8 pagina's vol in mijn vriendenlijst. Nu heb ik nog maar 10 vrienden, en dat zijn mensen waar van ik echt om geef. Derest sprak nooit tegen me dus, allemaal gedelete. Hebben jullie ook al is mensen verwijderd uit je vriendenlijst?

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 13:03 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ja, ik had drie jaar terug 2 mensen die me toe hadden gevoegd als vriend en waar ik toen mee sprak, al een hele tijd geleden verwijderd. Nu heb ik 0 vrienden :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Natuurlijk. Het is zinloos om mensen als vriend te houden als je nooit meer met ze praat.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ja, net. Degene met wie ik nooit spreek.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    C18 schreef:
    Ja, ik had drie jaar terug 2 mensen die me toe hadden gevoegd als vriend en waar ik toen mee sprak, al een hele tijd geleden verwijderd. Nu heb ik 0 vrienden :'D

    Dat is sneu.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Dr staan bij mij 9 (: spreek ze wel vaak


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Monkeyslut schreef:
    Natuurlijk. Het is zinloos om mensen als vriend te houden als je nooit meer met ze praat.


    All I have in life, is my imagniation.

    Ik had jou gisteren ook in mijn vriendenlijst, en toen heb ik besloten om iedereen te verwijderen... met uitzonderingen ofcourse.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Hier op quizlet heb ik iedere actieve pony als vriend, en een aantal andere mensen met wie ik regelmatig praat.

    Op msn heb ik wel maar 2 mensen, met de rest praatte ik toch niet of ze waren er nooit xD


    quidquid excusatio prandium pro

    ik kijk nooit naar mn vriendenlijst o.O ..


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Uneventful schreef:
    Ik had jou gisteren ook in mijn vriendenlijst, en toen heb ik besloten om iedereen te verwijderen... met uitzonderingen ofcourse.

    Ja jou heb ik ook verwijderd. ;x


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    en daar ben ik er één van (H)
    maar ik heb er maar iets van 7


    Kill them with kindness.

    Ik heb er net eentje verwijderd (nerd)
    Maar ik heb maar 3 mensen in mn vriendenlijst.


    As travars

    Zephyros schreef:
    en daar ben ik er één van (H)
    maar ik heb er maar iets van 7

    Maaike jou heb ik nog (;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    StoryBelle schreef:
    ik kijk nooit naar mn vriendenlijst o.O ..


    Ik sta er toch wel in? (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik voeg eigenlijk alleen maar de mensen toe waar ik regelmatig tegen praat :-)