• Dat is echt onwijs leuk.
    Yeah, not.
    Ik had gister een super gezellig feestje van twee vriendinnen, en het was echt onwijs gezellig. Hele leuke mensen ontmoet (ook jongens, whiehie.) en het was echt heel erg leuk. Ik zou blijven slapen en dan de volgende ochtend weer naar huis fietsen.
    Toen kwam er een jongen, Rob, die al met zijn vrienden had voorgedronken. Lame, denk ik dan al. Maar goed, bleek dat hij meer en sneller had gedronken en dus na een half uur daar te zijn moest hij al kotsen. En nog een keer, en nog een keer. Ik had er helemaal niets van door, ken die gozer niet, en was gewoon plezier aan het hebben. Toen bleek dat hij boven in bed was gelegd, om het kwartier ging iedereen even bij hem checken. Na een tijdje reageerde hij gewoon nergens meer op. Als je hem aanraakte niet, of als je tegen hem praatte.. mensen natuurlijk in paniek. Ik dacht meteen: Ambulance? Die vader natuurlijk onwijs pissig van één zo'n vriendin, dus hij bracht hem naar huis. Uiteindelijk hebben ze toch hem naar het ziekenhuis gebracht.. iedereen moest weg en ik en vier andere meiden die blijven slapen hebben alle zooi opgeruimd. Tandjes, daar waren we lang mee bezig.
    Bleek dat hij bloed moest prikken. Blijkbaar had hij 1,7 iets van alcohol in zijn bloed. Dat is echt ongelooflijk veel, bij 2.0 lig je in coma.
    Ik vind dit zo ongelooflijk dom. Het verpestte de hele sfeer, iedereen moest weg, het had nog veel langer kunnen duren. M'n vriendinnen konden er niets aan doen, want hij wás al zo toen hij kwam.. Ik had wel medelijden met hem, maar ik vond het ook echt zijn domme schuld. Z'n vrienden maakten ook allemaal grapjes, waarvan ik dan echt dat wtf.. Ik hoop dat ie ervan heeft geleerd. Ook dat ie zijn excuses maakt aan de ouders van m'n vriendinnen en aan hun... Sukkel.
    Ik schrok er wel echt van hoor. Was doodsbang dat ie ging slapen of zo en dan niet meer wakker werd of zo...
    Heeft iemand ook zoiets meegemaakt? Ik heb er veel van gehoord, maar het was nu opeens zo dichtbij!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ja, oh, wel eens meegemaakt, -niet ikzelf-. Ik lach ze alleen maar uit, ook al zijn ze bijna in coma. Sorry hoor, meestal zijn ze onder de zestien en proberen stoer te doen.(bloos)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    nog niet, hoef ik eigenlijk ook niet-.-


    You can't not look cool with a crossbow.

    Bij ons, zo'n jochie van 14 op de kermis had ook iets te veel op. Dat was natuurlijk gewoon een beetje macho doen voor z'n vriendjes. Ik vind het ongelooflijk stom als je gaat comazuipen en ook absoluut niet stoer. Het stomme is ook, de volgende ochtend als hun maagjes zijn leeggepompt en vocht toegediend hebben gekregen, voelen ze zich weer kiplekker en hebben nergens last van.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik heb er vaak genoeg van gehoord, het is gewoon sad (: Dat jongeren echt tot het uiterste gaan, het lijkt haast wel een wedstrijd te worden. M'n broer is eens lamlazarus thuisgebracht. Kon amper nog een woord zeggen, noch lopen. Nou, dat vond ik al eng genoeg D:

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 19:32 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Lijkt me doodeng om mee te maken, maar ja, het zijn inderdaad wel feestverpesters en het is 100% eigen schuld :x


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Colibre schreef:
    Ja, oh, wel eens meegemaakt, -niet ikzelf-. Ik lach ze alleen maar uit, ook al zijn ze bijna in coma. Sorry hoor, meestal zijn ze onder de zestien en proberen stoer te doen.(bloos)

    Uitlachen doe ik dan weer niet, maar ik walg wel echt van ze :'D Triest dat je zo ver moet gaan.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Caine schreef:
    Lijkt me doodeng om mee te maken, maar ja, het zijn inderdaad wel feestverpesters en het is 100% eigen schuld :x


    comfort in c h a o s

    Jaa comazuipen is echt dom ja... Ik had ooit een vriend die dat had gedaan ofzo. En de dag daarna ging hij weer vrolijk verder met carnaval vieren.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Dat was bij ons de vorige keer ook, dat kind lag heel het huis onder te kotsen dus hebben we haar vriendje gebeld en haar buiten gegooid. Srsly als je er niet tegen kan drink dan niet, ik irriteerde me toen echt want het was superleuk maar daarna dus niet meer zo :-)


    All I have in life, is my imagniation.

    Ik was laatst op een feestje en had véél te veel gedronken, waardoor ik kotsend over de reling bij de rivier eindigde. Gelukkig was dat niet het ergste van de hele avond - iemand ooit van poppers gehoord? xd - maar ik snap je punt helemaal. Ik had het dan niet voor iedereen verpest, maar wel voor mezelf & ik baal er nog steeds van. Het is gewoon zó dom, maar op dat moment denk je gewoonweg niet na.


    It's time to be happy again.

    Caine schreef:
    Lijkt me doodeng om mee te maken, maar ja, het zijn inderdaad wel feestverpesters en het is 100% eigen schuld :x

    dat is fucking retarded.

    Ik ken een slimme jongen die bij mij in de 4 VWO zat, wou filosoof worden. Ik ben twee jaar geleden afgestudeerd. kwam hem laatst tegen en hij is nog steeds niet geslaagd. En hij heeft zich nog nooit in een coma gezopen, als je dat doet is het helemaal erg. Het tast je hersens gigantisch aan, je verpest er je hele toekomst mee. Als je het coma gedeelte al overleefd. Plus de risicos op leverschade en dementie.

    Sowieso, wtf is er leuk aan je zelf in een coma zuipen?


    quidquid excusatio prandium pro

    Nee, nog niet meegemaakt. Zal bij mezelf ook niet gebeuren, ik ken mijn grenzen wel ^^


    -

    I'd be worried sick... als het dan echt iemand was die ik heel graag heb. Anders ook wel. Maar ik zou me in ieder geval kapot schrikken.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Caine schreef:
    Lijkt me doodeng om mee te maken, maar ja, het zijn inderdaad wel feestverpesters en het is 100% eigen schuld :x


    Big girls cry when their hearts are breaking