• /

    [ bericht aangepast op 27 feb 2014 - 16:49 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sanjit schreef:
    ik ben nog nooit verliefd geweest.

    For ever alone


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Sanjit schreef:
    ik ben nog nooit verliefd geweest.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik ben nog nooit verliefd geweest. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Anitaaa schreef:
    Waar zit die meid die altijd 'forever alone' reageert zodat ik haar kan quoten? :Y)

    Pagina 2! :P


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bij mij is het raar; Weet eigenlijk niet of het een echte verliefheid is of gewoon vriendschap :p


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ja,
    Ben best wel heel gelukkig nu :Y)


    26 - 02 - '16

    Ik vergeet alles, denk alleen aan haar, wil alleen maar bij haar zijn en wil niets anders dan aan haar denken en van haar houden. Lang leven liefde! En ja, ik ben verliefd. Tot ver over mijn oren

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 21:44 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sanjit schreef:
    ik ben nog nooit verliefd geweest.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Nee, maar ik zou altijd een zwak blijven voor de jongen waarop ik verliefd was.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Confused, really.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    wel eens geweest maar heb het voortaan afgezworen tis nutteloos en zorgt alleen voor ellende mijn mening :Y)


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Pfft, alsof ik op wolkjes loop :3 Dan praat ik alleen over hem, denk ik alleen aan hem en hoe hij is enzo.
    Maar ik heb het afgeleerd om verliefd te zijn.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik heb een crush :D

    I have no fcking idea...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Knikkende knietjes tot de macht 9. Ja dus.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!