• Dat mijn beste vriendin ook 'alternatief' is geworden. Ik heb al een tijdje deze stijl voor kleding en muziek and stuff. En sinds zij een jaar geleden op mijn school kwam, heeft zij dat ook. Natuurlijk ben ik wel degene die haar deze 'wereld' heeft laten zien. Vroeger had zij nooit zo'n nadrukkelijke stijl, maar nadat ik haar wat bands had laten horen en zo, kreeg zij er wel een.
    Ik vind het leuk. Heb ik ook eens een vriendin die dezelfde stijl heeft, in plaats van alleen vrienden. De vader van dat meisje vindt het ook geen probleem. Alleen de moeder wel. Nu is het zo dat haar ouders gescheiden zijn, en als ze iets van haar moeder niet mag (haar zwart verven, geruite broek, piercing, naar concerten), mag het van haar vader wel. En als ze dan krijgt wat ze wilt, geeft haar moeder mij de schuld. Ik bedoel, als zij deze stijl leuk vind, laat haar dan gewoon?
    Daar komt ook nog eens bij dat er mensen op school zijn die het er niet mee eens zijn, geuit door te schelden en belachelijk maken. Persoonlijk snap ik het probleem er niet van, anders zijn. Ik ben liever raar en uniek, dan normaal en hetzelfde als elk ander.

    Kent iemand deze situatie? -sigh-


    i put the fun in funeral

    Nee, niet. Maar rot voor je


    Not all those who wander are lost.

    Dat is echt gemeen van die moeder. Sterker nog, dat is niet normaal.

    Mja, ik ben ook 'alternatief' en een hele tijd heeft mijn vriendin zich er niks van aangetrokken. Af en toe maakte ze grapjes met 'eeh, emo' en dat soort dingen.
    Nu is ze zelf een 'eeh, emo'
    Kinda funny actually. :'D

    Nee... Ik ken het niet.
    Maar je doet me denken aan een 'gebeuren met mijn vriendin'. En dat ging ook via haar moeder en blablablabla. Echt zo stom. Ik ging met mijn kussen vechten omdat ik mijn frustratie kwijt moest. Jezus, ik heb nog nooit zo hard gehuild volgens mij.

    NU KRIJG IK WEER DE KRIEBELS IN MIJN VINGERS VAN ... (woord kwijt).

    O, lees hier wat er was gebeurd.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2011 - 17:35 ]


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    In mijn vriendengroep heeft iedereen een totaal andere stijl. Over het algemeen aanvaarden we de anderen en houden we rekening met hun stijl als we gaan shoppen ofzo. Ergens ben ik wel blij dat niemand van mijn vrienden op mij lijkt, nu lijken we allemaal unieker (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Nah, dat met de moeder enzo herken ik niet. Maar ik heb wel een vriendin, die hield echt nooit van hardcore enzo. Ik luisterde het wel heel veel, en had een keer een 2 kaartjes gewonnen voor een hardcore festival. Toen heb ik haar meegevraagd omdat ja, ze toch wel me beste vriendin is. En sindsdien gaat ze altijd mee naar feestjes, alleen maar voor de sfeer en die mensen. De muziek luisterd ze op de festivals/feestjes wel. Maar als ze thuis is niet.

    Ongeveer, alleen ben ik niet extreem in kledij, eerder in gedrag. Ik vind het niet erg om me compleet belachelijk te maken in het midden van de speelplaats (en daarmee bedoel ik domme dansjes doen en kinderliedjes zingen), terwijl dat vreemd wordt gevonden op onze school ^^


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Postcards schreef:
    Ongeveer, alleen ben ik niet extreem in kledij, eerder in gedrag. Ik vind het niet erg om me compleet belachelijk te maken in het midden van de speelplaats (en daarmee bedoel ik domme dansjes doen en kinderliedjes zingen), terwijl dat vreemd wordt gevonden op onze school ^^


    Hahaa, ik weet het ook altijd voor elkaar te krijgen om in de aula alle ogen op mij gericht te hebben hoor (':. Het is een gave.


    i put the fun in funeral

    Mijn ouders moedigen dit gedrag juist aan en op school vonden ze het allemaal heel gaaf, dus ik heb er eigenlijk nooit last van gehad. Ja, op straat nagestaard maar dat boeit me dus echt niet. Ook heb ik eigenlijk nooit vrienden gehad die het niet mochten, de meeste van mijn vrienden zijn eigenlijk gewoon 'normaal'.


    Your make-up is terrible

    Ja bij mij op school doen ze ook anders tegen mensen die zogenaam anders zijn. Ik vind dat zulke onzin, alsof hun helemaal zogenaamd normaal zijn. Niemand is normaal want ieder mens is uniek en iemand uit schelden en belachelijk maken kost meer energie dan iemand gewoon accepteren als hoe degene werkelijk is(nerd)


    Physics is awesome

    Mijn beide ouders zeggen altihd tegen me dat ik altijd mensen met 'Respect moet behandelen'.

    Dus eerlijk bij ons thuis is het soms net een circus.