• omg, mensjes, ik heb zo groot probleem.
    Ik ben verliefd op 2 jongens,
    Nou is dat normaal niet zo erg,
    maar die 2 jongens zijn denk ik ook op mij..
    okee, ik leg het even vanaf het begin uit.
    Ik ben nu al sind's de zomervakantie op D,
    Hij is lief en leuk..
    D] weet dat ik m leuk vind.
    en ik ga nu al 2 weken iedere avond en middag met R naar buiten enzo.. En me vriendin heeft met de beste vriend van R, dus we gaan elkekeer naar buiten met z'n vieren, maar okee.
    Ze zitten alle2 bij me op school en ze zitten ook alletwee in me vriendengroep. En met D is het eigenijk alleen maar op school, gezellig doen enzo. En met R niet, maar omg ze hebben gister gevochten om mij Ö Dus vandaar dat ik denk dat ze me wel leuk vinden...
    Maar ik weet dus echt niet wie ik moet 'kiezen'
    Ik denk R, maar D is ook heel knap enzo.. En ze zijn allebij heel lief. Enen ik vind het zielig als ik bijvoorbeeld voor R ga, dan vind ik het zielig voor D.. Dus help alsjeblieft :'(

    [ bericht aangepast op 30 okt 2010 - 17:15 ]


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Neimand kan je hier 100% mee helpen, want je moet op je gevoel af gaan. Dat is het enige wat ik je kan zeggen. ^^, hopelijk heb je er ook iets aan x3

    dat is egt een lastige situatie
    denk eens goed na over die twee jongens, vergelij hun eigenschappen en neem vooral een beetje afstand van hen alle twee


    Fanta rules

    Ga kijken wie je het meeste leuk vind, of wie het beste zoentxD ! of gewoon echt je gevoel, ik heb ook een probleem(huil) Wil je aub even bij me topic kijken?(huil)

    dat is egt een lastige situatie
    denk eens goed na over die twee jongens, vergelij hun eigenschappen en neem vooral een beetje afstand van hen alle twee

    Mm dat word moeilijk want ik ga vanmiddag met Remmert naar de stad...
    weetje, ik vind het wel een goed plan. Dankje.. (K)


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    (...)
    Mm dat word moeilijk want ik ga vanmiddag met Remmert naar de stad...
    weetje, ik vind het wel een goed plan. Dankje.. (K)


    is graag gedaan


    Fanta rules

    Ga kijken wie je het meeste leuk vind, of wie het beste zoentxD ! of gewoon echt je gevoel, ik heb ook een probleem(huil) Wil je aub even bij me topic kijken?(huil)

    jaa turrlijk, jij helpt mij ik help jou.. (K)


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Ja lastige sitauatie tog zal je moeten kiezen. ja
    je gaat nu eenmaal 1 vn de twe moeten kwetsen maar
    dat kan nu eenmaal niet anders mss moet je eens
    denken wa je nu eenmaal belangryk vind aan een
    jongen en kyk dan wie vn de 2 dat het meeste heeft
    het wordt een moelyke keuze maar je zal ze tog
    vroeg of laat moeten nemen x3


    A. ikmisje.

    Mm, ik heb nu dus met Remmert, want hij vroeg me verkering en ik dacht, had Duane het maar eerder moeten vragen toch?.
    Maar okee.
    Bedankt voor jullie hulp enzo.
    (K)


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Wie vind je het leukste, en zeg het gwoon tegen die jongens.=] Misschine is er een dan jaloers, maar zeg gewoon eerlijk dat je de ander leuker vind.=]


    Underdog, just look at the mess you made.

    Mm, ik heb nu dus met Remmert, want hij vroeg me verkering en ik dacht, had Duane het maar eerder moeten vragen toch?.
    Maar okee.
    Bedankt voor jullie hulp enzo.
    (K)


    Graag gedaan ^^ x (A) Fyn dat je dan iemand hebt x


    A. ikmisje.

    Groot gelijk.'