• Ik besloot een cover te gaan maken voor mijn pws, maar ik ben er eigenlijk niet zo goed in. Ik krijg nooit het resultaat dat ik eigenlijk wil en hier op Q zijn ontzettend veel getalenteerde mensen. Dus, zou iemand misschien voor mij een verbeterde versie kunnen maken van mijn eigen verlepte cover?


    Link voor groter plaatje

    Bijv die portretten wat minder vierkant doen (of ovaal), dat het wat mooier in elkaar over gaat? De letters hoeven niet, die zet ik er zelf wel in.


    Links voor de plaatjes:
    Plaatje 1
    Plaatje 2
    Plaatje 3

    Wil je me pb'en als hij klaar is?

    Super bedankt!

    NB. Die mannen staan dus in de hoek, zodat duidelijk is welke man de aanvoerder is van welk leger. Dat wil ik wel graag houden (:
    Hoeft natuurlijk niet bovenin te zijn, maar wel graag aan 'hun' kant ^^

    [ bericht aangepast op 27 sep 2011 - 17:23 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lilium schreef:
    (...)

    Oja :/ En als je 'm dan op de originele plek terug doet? (wel deze grootte, die is perfect!) Of is dat te veel werk? :$

    Als ik het portret ongeveer in het midden zet, is het nog best duidelijk, (net boven het hoofd van diegene die met het zwaard zwaait


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    (...)
    Als ik het portret ongeveer in het midden zet, is het nog best duidelijk, (net boven het hoofd van diegene die met het zwaard zwaait


    Prima! Echt, super bedankt. Ik zie 'm wel na het eten (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lilium schreef:
    (...)

    Hij is echt gaaf! Alleen ik had dus die venters in beide hoeken gedaan, zodat het duidelijk was welke de aanvoerder van welk leger was :/
    Zou je dat anders nog kunnen doen? Want hij is wel echt heel mooi!

    Hihiii die vensters hmm zal het eens proberen :O


    It's going to be difficult, but not impossible.


    Zo dus


    Ex astris, sciencia



    Deze goed en duidelijk genoeg? :O

    [ bericht aangepast op 27 sep 2011 - 18:10 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Zecora schreef:



    Deze goed en duidelijk genoeg? :O


    Ik bedoelde eigenlijk zoals je die mannen had laten overgaan in de plaat zelf en dan één aan beide kanten ^^


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lilium schreef:
    (...)

    Ik bedoelde eigenlijk zoals je die mannen had laten overgaan in de plaat zelf en dan één aan beide kanten ^^

    Oooh zo, whahaha sorry! Maar heb het geen zin om nog eens te doen :O


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Zecora schreef:
    (...)
    Oooh zo, whahaha sorry! Maar heb het geen zin om nog eens te doen :O


    Geen probleem hoor, jouw eerste cover is echt al gaaf genoeg. ^^


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Bronte schreef:


    Zo dus


    Dan is de verhouding zo raar. Oh god ik zeur echt. Een beetje meer naar links? Tussen het zwaard en die speer in, een beetje over het zwaard heen?


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.