• ~En dit keer wil ik dit verhaal echt goed beginnen en afmaken., ;3

    Het ijskoude water stroomde over Puck haar Lichaam heen, terwijl haar boekentas onder een andere straal werd leeggegooid. Ze wilde het tegenhouden maar werd al snel teruggeduwd in de hoek van de douche. Ze stond machteloos tegenover de vijf meisjes van het cheerleaderteam.
    Het akelige gelach werd langzamer steeds minder, waarneer de meisje een voor een de kleedkamer verlieten.
    Maar zelfs toen Puck nog hellemaal alleen over was durfde zich niet te verroeren.
    Verstijfd van het koude water, heeft ze daar nog een uur gezeten.

    ~Puck is een meisje wat er voor gemaakt is om gepest te worden.
    Totdat het getreiter haar bijna vataal word.


    En meer ga ik lekker niet vertellen! want ik kan totaal geen verhaaluitleg maken., ;x

    Rollen
    #Beste vriend Puck[woont aan de andere kant van het land.]
    #Vampier die Puck verandert; Helena Du Lamoure
    #Vampiers uit dezelfde clan; Logan Bentley Dévone, Aidén Dévone, Sarah Esmee Parker, Cole kinswell, Jonathan Stephen Horance
    #Football-spelers
    #cheerleaders; Alysia Rose Lopez, Gènevieve Hailey McGregor
    #Leerlingen; Jennifer Loeka


    Invullen
    ~Rol;
    ~Gehelle naam;
    ~Roepnaam;
    ~Leeftijd;Voor de vampiers geld ook geboortedatum en transformatiedatum
    ~Uiterlijk;Foto+Beschrijving. Liefst geen bekende persoonen, maar wel een duidelijke foto.
    ~Karakter; Uitgebreid, dus niet alleen maar kenmerken opschrijven. ik moet er immers een zo'n uitgebreid mogelijk personage van maken.
    ~Geschiedenis;Dus voor de vampiers hoe ze getransformeert zijn en voor de mensen hun thuisituatie.
    ~Extra's;
    ~Title?;

    Opgelet!
    Blijkbaar word de extra niet gelezen en iedereen blijft vampiers van de 16 en 19 maken die uit een rijk gezin komen.
    Daarom kan je deze wel blijven maken, maar ik ga ze er tog niet indoen...
    Daarbij wil ik echt vampiers met een helle eigen karakter. iets waardoor je ze echt kan onderscheiden, want nu zijn ze bijna allemaal hetzelfde.
    Extra;
    Puck is 18 en woont in Chicago.
    En niet elke vampier is tussen de 16 en 19 en ook niet iedere vampier komt uit een rijk gezin!!, daarbij is het geen twilight verhaal. dus ze zijn niet 'vegataries' Ze zijn dus moordlustig!

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 16:50 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rol; Vampier uit dezelfde clan

    Gehele naam; Jonathan Stephen Horance

    Roepnaam; John

    Leeftijd; Jonathan is geboren op 18 december 1880, op 25 December 1905 kerstavond, werd hij getransformeerd op 25 jarige leeftijd.

    Uiterlijk;


    Jonathan heeft krullend, donkerblond haar, dat altijd nogal rommelig zit. Zijn ogen staan mystrieus en worden nog extra benadrukt door de rode kleur van zijn irissen die vroeger groen waren. John heeft een smal gezicht met een sterke kaaklijn. Zijn huid is egaal en ivoorkleurig. John is redelijk lang en heeft een gespierde torso. John's kledingstyle kun je beschrijven als casual. Voor John is het vooral belangrijk dat zijn kleding lekker zit, natuurlijk wil hij er ook nog een beetje fatsoenlijk uitzien, dus houd hij vooral van een nette blouse met een sjaal en een klassieke jas.

    Karakter; John is mysterieus en laat niet veel los over zijn verleden. Hij is altijd op zijn hoede en vertrouwd niet snel andere vampiers. Zijn clan is zijn leven. Hij wil hun beschermen, ookal is dat voor de meeste niet nodig. De clan ziet hem als, iemand die de juiste beslissingen maakt, en iemand die het juiste voorbeeld toont. John is vooral erg beschermend over Sarah. Hij werd in zijn mensen leven op 20 jarige leeftijd vader, en Sarah doet hem erg aan zijn eigen dochter denken. John is naast beschermend ook een echte leider. Hij zorgt ervoor dat de clan niet ondekt wordt en dat de moorden zorgvuldig worden uitgevoerd. Hij zorgt ervoor dat iedereen zijn overblijfselen goed opruimt, zodat ze niet opvallen.

    Geschiedenis; Jonathan had een perfect leven. Hij trouwde op zijn 18e met zijn vriendin Isabelle, waarvan hij heel veel hield. Op zijn 20e kreeg hij samen met Isabelle een dochter genaamd Anna. Hij had zijn eigen winkel, die hij goed onderhield en zo veel winst maakte. Al bij al had John het erg goed voor mekaar. Op kerstavond slipte hij met zijn auto van de weg, kwam hij met een harde klap tegen een boom tot stilstand, en verwondde zijn hoofd. Een vrouwlijke vampier, waarvan hij de naam niet meer weet, transformeerde hem uit medelijden. In zijn onderbewust zijn veranderde hij in een vampier en toen hij weer bij bewust zijn kwam besefde hij wat er was gebeurd en wat hij was geworden. Hij heeft zichzelf vele malen proberen te doden omdat hij haatte wat hij was geworden. In de loop van de jaren begon hij zichzelf te accepteren en ontmoeten hij de clan.

    Extra's; John drinkt zowel mensen als dierenbloed. Hij voelt zich soms nog steeds schuldig als hij zich met mensenbloed voed, en probeerd daarom zo respectvol met het lichaam om te gaan. Hij houd zijn vampierzijn beter in controle dan de anderen en is dus minder moordlustig.

    Title?; From dusk till dawn...


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    @HES
    Ik kan de foto niet zien?
    maar als je dat niet meeteld, is hij perfect., ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    @Rugzak
    De link voor de foto

    Oke, door jou username heb ik nu rugzak rugzak dat liedje van Dora in mijn hoofd haha.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille