• Ik had een hele tijd geleden dit topic aangemaakt. Hierin staat in het kort, dan ik in de lift vastzat -terwijl ik claustrofobie heb-, die in vrije val ging en toen gelukkig wel weer stopte, maar waarna ik nog wel steeds vast zat.

    Het gebeurde dus vandaag weer. Hij viel een gehele 3 verdiepingen, in de vrije val naar beneden, waarna hij -godzijdank- dankzij het automatische remsysteem bleef hangen.

    Het beste van allemaal was, dat die verdomde alarmknop, die er voor dit soort dingen is, het niet deed! Dus ik belde naar huis, had nog net bereik, dus naar huis gebeld en zelf die deuren weer met heel veel pijn en moeite open gewrikt. Ik zat met een man en zijn dochtertje in de lift, dat dochtertje was helemaal overstuur, bang dat ze dood zou gaan. Dus ik ben de hele tijd van buiten kalm gebleven, om dat meisje te kalmeren.

    Twee keer heb ik nu in dezelfde verdomde kutlift vastgezeten, twee keer is dat ding in vrije val gegaan en ik ben momenteel écht doodsbang voor dat kutding. Ik ben nog erger overstuur dan de vorige keer, gewoon omdat ik nét van die angst af was..

    I need hugs..

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 16:12 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    -virtual hug- Aww D:

    Je woont ook in een flat?
    Poor girl <3

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 16:13 ]


    Life is hard and then we die


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    D:

    *hugs*
    Now I owe you two hugs :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    PUKKELxDING schreef:
    Je woont ook in een flat?
    Poor girl <3


    Twaalfde verdieping, hoogste die er is. Dus met de trap gaan is ook niet echt een optie.. Al ben ik het momenteel wel serieus aan het overwegen..


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    dat is dus de reden waardoor ik nooit met de lift wil

    Applejack schreef:
    (...)

    Twaalfde verdieping, hoogste die er is. Dus met de trap gaan is ook niet echt een optie.. Al ben ik het momenteel wel serieus aan het overwegen..
    Snap het, ik woon ook in een flat, 7 (eigenlijk 8) hoog. De lift hier is krakkemikkig maar godzijdank nog nooit vastgelopen, terwijl die lift officieel niet eens meer gemaakt mag worden omdat de constructie eigenlijk heel gevaarlijk is. *huggel*


    Life is hard and then we die

    Dat is dus de reden waarom ik doodbenauwd ben van liften.
    Arme jij D; - big hug -


    Forever.

    Dat is best tegenvallend. ;x
    Anders moet je het even melden bij de eigenaars van de lift?


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Sneasel schreef:
    Dat is best tegenvallend. ;x
    Anders moet je het even melden bij de eigenaars van de lift?


    De liften hier zijn het nieuwste van het nieuwste zo'n beetje. Elke twee weken is er wel iets mee, maar ik ben tot nu toe de enige in het gebouw, dat daadwerkelijk 2x al vast heeft gezeten en bij wie dat ding in de vrije val ging >.< Mijn moeder heeft net het bedrijf al gebeld..


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    ... Heeft jou flat een trap? Anders ga ik nu dus nooit meer in die lift.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hugginggg


    Don't dream your life, but live your dream!

    StoryBelle schreef:
    ... Heeft jou flat een trap? Anders ga ik nu dus nooit meer in die lift.


    Die is er. Wil nog steeds een keer al die trappen oplopen :D


    quidquid excusatio prandium pro

    -gives hug- -sloopt lift-