• Gister kwam ik thuis van mijn 3 dagen duurende brugklaskamp. Het was saaaaaaaaaai. Het kamp was fucking smerig, de leraren waren héél streng. We moesten om half 12 naar bed en mochten niet praten. Maarja. Nu ff wat me dwars zit:
    Ik trek heel veel met jongens op en was daarom bang dat kamp voor mij een rotkamp zou worden. Want je moest met meisjes slapen. Ik sliep met 6 andere meisjes en het was ontzettend gezellig, maar nu moet ik een keuze gaan maken. Ik trok veel met jongens op, maar nu ben ik ook veel met meisjes opgetrokken. Ik moet kiezen: Ga ik weer in mijn oude gewoonte, weer de hele dagen optrekken met jongens, of ga ik veranderen en met meisjes optrekken. Mijn gedachtens worden steeds heen en weer getrokken en ik ben ontzettend zenuwachtig voor maandag als ik weer naar school moet.
    De meiden zijn heel aardig en ik kan met ze lachen, maar daar durf ik nog niet helemaal mezelf te zijn.
    De jongens daar in tegen zijn heel irritant en plagen me. Niet pesten, maar gezellig etteren xD Maar daar ben ik lekker mezelf en plaag ze 3x zo hard terug.
    Moet ik dan voor de meisjes kiezen of toch maar weer voor de jongens?


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Wel eeeeuhmn...
    Als je bij de jongens jezelf kan zijn, en je geweldig vind van die plaagerijtjes, dan moet je bij hen blijven.
    xxx


    death to the one at the end of the serenade.

    Euhm.... waarom kan je niet met allebei bevriend zijn? Anders kies je toch degene bij wie je het fijnst vindt.

    Kan je niet gewoon met allebij omgaan? :O


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ze zullen je heus wel respecteren zoals jebent, ookal sta je som bij meisjes/jongesn^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ^^
    Ze zullen je heus wel respecteren zoals jebent, ookal sta je som bij meisjes/jongesn


    daar ben ik het helemaal mee eens ^^

    Hoezo,, kan je niet gewoon bijde, ? Vroeger,, ging ik ook altijd met de jongens om,, maar ook gewoon met de meiden, okal was het een heel versil, Het is belangrijk, dat je jezelf kan zijn,, Daar gaat het om


    Dunno ><

    Ik zou gewoon doen wat jij zelf het leukst vind, dus zowel met die jongens als met die meiden omgaan als je daar zin in hebt ;)
    In het begin staat iedereen misschien nog in aparte groepjes, maar als de klas wat meer hecht met elkaar raakt, gaat iedereen toch wel met iedereen om ;)

    Whieeehaa n__n


    Because Nobody Love's