• Iedereen kent denk ik Paradise City van Guns 'n Roses wel?
    Slash heeft al een tijdje geleden een eigen album uitgebracht, en daarop heeft hij Paradise City opnieuw gedaan, maar dan met Cypress Hill en Fergie (ja, van de black eyed peas). En ik vind hem geweldig :9~
    En het verbaasde me bij Beautiful Dangerous (van het zelfde album) trouwens ook echt hoe fucking awesome Fergie's stem is voor rock 'n roll. Whatya think?

    Paradise City:



    Beautiful Dangerous:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Uh,ik ken ze niet?

    [ bericht aangepast op 29 sep 2011 - 20:05 ]


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Helaas heb ik niks met de stem van Fergie. Ze heeft in mijn ogen echt een slettenimago opgebouwd, dus niks meer aan te doen. Persoonlijk vind ik de 'remake' van 'Paradise City' ook niks. Ik als GNR fan hou liever van de Rock 'n Roll Slash, en niet zo van de I'm-doing-it-for-the-money Slash.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Colibre schreef:
    Helaas heb ik niks met de stem van Fergie. Ze heeft in mijn ogen echt een slettenimago opgebouwd, dus niks meer aan te doen. Persoonlijk vind ik de 'remake' van 'Paradise City' ook niks. Ik als GNR fan hou liever van de Rock 'n Roll Slash, en niet zo van de I'm-doing-it-for-the-money Slash.

    Een imago heeft niks met een stem te maken, en in de Rock 'n Roll heb je sletten genoeg? :-P Je hebt gelijk dat hij het voor het geld doet, net als die overduidelijke reclame voor Monster Energy in Beautiful Dangerous, wat ik persoonlijk echt te gay voor woorden vind, voor een rockster.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Yoshy schreef:
    Uh,ik ken ze niet?

    Je kent Guns 'n Roses niet?? Cultuurbarbaar


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Eh.. Doe mij maar de gewone Paradise City versie hoor. Deze vind ik echt helemaal niks. Ik vind Beautiful Dangerous ook niet echt leuk.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Een imago heeft niks met een stem te maken, en in de Rock 'n Roll heb je sletten genoeg? :-P Je hebt gelijk dat hij het voor het geld doet, net als die overduidelijke reclame voor Monster Energy in Beautiful Dangerous, wat ik persoonlijk echt te gay voor woorden vind, voor een rockster.

    Klopt, alleen ik ben niet van de rock 'n roll chicks.
    En de stem van Fergie in Paradise City vind ik ook te gay voor woorden. Axl Rose hoort dit te zingen, en niet Fergie of de mannen van Cypress Hill, hoewel ik Cypress Hill awesome vind.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Colibre schreef:
    (...)
    Klopt, alleen ik ben niet van de rock 'n roll chicks.
    En de stem van Fergie in Paradise City vind ik ook te gay voor woorden. Axl Rose hoort dit te zingen, en niet Fergie of de mannen van Cypress Hill, hoewel ik Cypress Hill awesome vind.

    Nouja als ik íemand te gay zou moeten vinden voor dit nummer, dan is het little rapper boy :'D Hoewel ik die gast verder niet ken ofzo. Anyway, smaken verschillen ^^


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Vind het echt helemaal niets. De ziel van het liedje is bij paradise city gewoon weg. Zeker Cypress Hill hoort er niet in thuis. Fergie is nog tot daar aan toe maar ik vind haar stem veel te geforceerd klinken. In beide liedjes trouwens. Haar stem zit gewoon op een ander level dan de rest van het lied.

    Ik ben meer fan van dit soort muziek


    Happy Birthday my Potter!