• Die samen met mij een verhaal wilt schrijven. Aangezien de mensen waar ik tot nu toe verhalen mee schrijf niet echt veel inzet tonen :(

    Punten die ik wel verwacht;

    -Als je wilt, dan moet je ook bezig zijn met dit verhaal
    -Minimaal 1 keer per week een hoofdstuk kunnen schrijven (tenzij er bepaalde omstandigheden zijn)
    -Redelijk kunnen schrijven.

    Dingen waar ik over wil schrijven (staat op volgorde van voorkeur);

    -Harry Potter (geen voorkeur aan personages)
    -Onbekende personen
    -The Hunger Games
    -Griekse Mythen
    -Twilight of Glee (alleen als het een heel goed idee is)

    Ik heb nog geen ideeën, maar die komen bij altijd vanzelf, dus daar maak ik me geen zorgen over. Ik schrijf zo; Klik

    [ bericht aangepast op 29 sep 2011 - 21:02 ]


    Happy Birthday my Potter!

    ik wil wel


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Simpsonized schreef:
    ik wil wel


    Heb je een voorbeeld van hoe je schrijft en een voorkeur van onderwerp? Dat zou ik dan namelijk graag willen weten ;)


    Happy Birthday my Potter!

    Litwick schreef:
    (...)

    Heb je een voorbeeld van hoe je schrijft en een voorkeur van onderwerp? Dat zou ik dan namelijk graag willen weten ;)

    euhm, een voorbeeld van hoe ik schrijf heb ik niet echt, maar het is ongeveer zoals dat van jou en van onderwerpen die jij hebt gekozen kies ik voor Harry Potter, onbekende personen, Griekse Mythen of Twilight


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Simpsonized schreef:
    (...)
    euhm, een voorbeeld van hoe ik schrijf heb ik niet echt, maar het is ongeveer zoals dat van jou en van onderwerpen die jij hebt gekozen kies ik voor Harry Potter, onbekende personen, Griekse Mythen of Twilight


    Key, ik wacht nog even af of er nog andere mensen willen ;)


    Happy Birthday my Potter!

    Litwick schreef:
    (...)

    Key, ik wacht nog even af of er nog andere mensen willen ;)

    ok, is goed


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Ik wil wel met je een onbekende personen of hunger games story schrijven, als jij dat ook wilt (:
    Voor een voorbeeld van hoe ik schrijf moet je even naar mijn profiel gaan, want ik zit op mijn mobiel en kan dus geen links plaatsen ;x


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik wil wel
    Ik moet eigenlik al in bed liggen dus ik heb geen tijd om link te plaatsen, maar je moet maar op mijn profeil kijken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Parachutes schreef:
    Ik wil wel met je een onbekende personen of hunger games story schrijven, als jij dat ook wilt (:
    Voor een voorbeeld van hoe ik schrijf moet je even naar mijn profiel gaan, want ik zit op mijn mobiel en kan dus geen links plaatsen ;x


    This girl is awesome (wbw) Pick her!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    This girl is awesome (wbw) Pick her!


    Lol :')


    Happy Birthday my Potter!

    StoryBelle schreef:
    (...)

    This girl is awesome (wbw) Pick her!


    Hah, dankje! xd


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik wil wel over Hunger games of Harry Potter en als je wilt stuur ik wel een stukje van hoe ik schrijf in een PB


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)