• Ga je gang en drop hier een artiest of celeb die je lelijk vindt. Op de een of andere manier heb ik dit nodig voor school, hihi. Maar ik zoek dan niet iemand waarvan je zegt dat hij/zij niet jouw smaak is, maar écht lelijk.
    Ik wil overigens niet dat dit uitloopt op een haat-topic door kritiek op andermans idool, so keep it down a little, please.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik vind Biebs nou ook weer niet zo lelijk? Haha? Bill kaulitz vind ik echt lelijk.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bieber,Michael Jackson en de gast die over the rainbow gezongen heeft


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Reassurance schreef:
    (...)
    Ik weet niet hoor, maar er zijn ook mensen die JB knap vinden. Net zoals er mensen zijn die Zayn knap of lelijk kunnen vinden. Het is gewoon een kwestie van smaak.


    HAHA. Ik bedoelde het niet op die manier. Ik ben zelf fan van Bieber. Ik bedoelde het op de manier van dat hier veel 'haters' zijn, dus dat ik had verwacht dat veel mensen Bieber zouden zeggen :3


    To infinity and beyond •

    Seel schreef:
    moet het mannelijk zijn?


    Nope, hier wordt alleen maar over mannen gezeurd, maar als jij graag over vrouwen wilt klagen, ga vooral je gang. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Waaaacht, ik ben nog iemand vergeten.



    Steve Sic van Omnia, voor wie 'm niet kent. Hij is episch en hij maakt geweldige muziek, maar dat kuifje bovenop z'n hoofd doet me denken aan zo'n Sorbo-toiletborstel... >_>


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.


    ok!
    ik vind gaga vooral lelijk omdat ze zo gestoord is, waarschijnlijk is ze zonder al die lagen make up en rare accesoires veel mooier ^^
    haat aan make up!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ardency schreef:
    Waaaacht, ik ben nog iemand vergeten.



    Steve Sic van Omnia, voor wie 'm niet kent. Hij is episch en hij maakt geweldige muziek, maar dat kuifje bovenop z'n hoofd doet me denken aan zo'n Sorbo-toiletborstel... >_>


    Oh mijn god, over hem kan ik niet eens zeggen of hij mooi of lelijk is [of misschien kan ik toch wel zeggen dat ik hem stiekem lelijk vind], ik vind hem gewoon freaking eng!


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Niet grof bedoelt ofzo, maar als je Zayn al lelijk vindt, dan vraag k me af welke jongens dan wel mooi zijn voor jullie??
    Zn gezicht alleen al is zot mooi(H)


    Who's amazayn, brilliam, extraordinharry, phenomeniall & fabulouis? Believe it or not, but it's 1D

    Caine schreef:
    Ik dacht bij de titel al meteen aan Bieber.


    comfort in c h a o s

    Meh, over celebs kan ik me niet echt uitdrukken,
    aangezien ik hen nog nooit in het echt ben tegengekomen, buiten de gephotoshopte foto's om, zonder make-up, en al dat gezever.
    Elke persoon heeft wel een mooi kantje (:
    Er zijn natuurlijk wel enkelen 'niet mijn stijl'.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2011 - 21:09 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Die zanger van greenday (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ardency schreef:
    Waaaacht, ik ben nog iemand vergeten.



    Steve Sic van Omnia, voor wie 'm niet kent. Hij is episch en hij maakt geweldige muziek, maar dat kuifje bovenop z'n hoofd doet me denken aan zo'n Sorbo-toiletborstel... >_>


    *Rent gillend weg*
    *Komt weer terug*
    Hij is. Raar. Ik vind die tattoo op z'n hoofd wel vet, maar dat haar is zo eng.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    vampgirly schreef:
    Niet grof bedoelt ofzo, maar als je Zayn al lelijk vindt, dan vraag k me af welke jongens dan wel mooi zijn voor jullie??
    Zn gezicht alleen al is zot mooi(H)


    Dat is jou mening, andere mensen hebben gewoon een andere smaak :W


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Al die rockzangers.

    vampgirly schreef:
    Niet grof bedoelt ofzo, maar als je Zayn al lelijk vindt, dan vraag k me af welke jongens dan wel mooi zijn voor jullie??
    Zn gezicht alleen al is zot mooi(H)


    Iedereen heeft een andere smaak. Jij vindt hem mooi, een ander vindt hem lelijk. Niks aan te doen.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.