• Ga je gang en drop hier een artiest of celeb die je lelijk vindt. Op de een of andere manier heb ik dit nodig voor school, hihi. Maar ik zoek dan niet iemand waarvan je zegt dat hij/zij niet jouw smaak is, maar écht lelijk.
    Ik wil overigens niet dat dit uitloopt op een haat-topic door kritiek op andermans idool, so keep it down a little, please.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Lady Gaga
    Jay-Z
    Snoopdogg
    Elton John


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Amy Winehouse en Jay Z


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    kristen stewart- Ze ziet er arogant uit met zwart haar en gedraagt zich vaak raar op podia's
    michael jackson
    lady gaga.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lady gaga (ze heeft zichzelf lelijk gemaakt, vind ik)


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Ardency schreef:



    Vermoord me maar, fangirls, maar ik vind hem écht heel erg lelijk.

    Oh, en JB, en Lil Wayne, en die Hinne Winterwerp-gast. Bah bah bah.


    Meeeeh Hinne is niet lelijk ):
    OT: Elton John.
    + Ben Saunders.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2011 - 20:28 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    vampgirly schreef:
    Niet grof bedoelt ofzo, maar als je Zayn al lelijk vindt, dan vraag k me af welke jongens dan wel mooi zijn voor jullie??
    Zn gezicht alleen al is zot mooi(H)


    jongens die er niet uit zien alsof ze de hele tijd hun poep moeten inhouden bv? :') en die een volwassener gezicht hebben. Ik vind zo jonge gezichtjes écht LELIJK. Komaan, je wilt toch een vent, geen halvegare 9-jarige om mee te zoenen. En niet allen Zayn vind ik daarom niet mooi, maar ook bieber, zac effron, leonardo dicaprio...

    wie ik ook niet zo mooi (meer) vind, is Axl Rose van Guns 'n Roses, maar dat is gewoon omdat hij nu oud en eng is. Slash daarintegen is sexy-ouder. Axl is gwn wat ... eng. maar hij blijft mijn favo zanger/pianist

    en de mannen van Rammstein zijn zeker ook geen pareltjes. Maar ze maken zo'n goede muziek.

    MJ was dan weer lelijk omdat hij teveel plastische chirurgie nam, en er niet meer echt uitzag. meer als een skelet ofzo.

    en ik kan nog lang blijven doorgaan :')


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Miley Cyrus en Demi Lovato vind ik gewoon écht lelijk en Sarah Jessica Parker, want die heeft een paardenhoofd. Niks tegen paarden, wel iets tegen haar.
    Ook Lil wayne is lelijk. Nog zó veel meer..

    Edit; Miley vind ik niet lelijk, vind der gewoon niet leuk.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2011 - 21:15 ]


    Dream by Day.

    Lady Gaga en Michael Jackson.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2011 - 21:09 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Aftershock schreef:
    Miley Cyrus en Demi Lovato vind ik gewoon écht lelijk en Sarah Jessica Parker, want die heeft een paardenhoofd. Niks tegen paarden, wel iets tegen haar.
    Ook Lil wayne is lelijk. Nog zó veel meer..


    *houdt zich in om niet uit te vliegen*


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Aftershock schreef:
    Miley Cyrus en Demi Lovato vind ik gewoon écht lelijk en Sarah Jessica Parker, want die heeft een paardenhoofd. Niks tegen paarden, wel iets tegen haar.
    Ook Lil wayne is lelijk. Nog zó veel meer..

    Edit; Miley vind ik niet lelijk, vind der gewoon niet leuk.


    Blij?


    Dream by Day.

    Aftershock schreef:
    (...)

    Blij?


    niet leuk vinden is niet hetzelfde als iemand lelijk vinden.
    En het ging niet alleen daarover.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    xxx

    [ bericht aangepast op 11 okt 2011 - 21:17 ]


    Dream by Day.

    Please, don't fight. Dit was niet de bedoeling, hoewel ik dit had kunnen verwachten. Respecteer elkaars mening en idolen alsjeblieft.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Justin Bieber


    Don't dream your life, but live your dream!

    Daniel Radcliffe is ook niet de mooiste ++


    Dream by Day.