• oke, lach me niet uit, maar ik las weer eens een van de hp boeken en toen zeiden ze zo dat Hagrids moeder een 7 meter lange boosaardige reuzin was en zijn vader zoon klein mannetje...
    Dus, hoe is dat stelletje er dan van gekomen?

    -dit is zo fout-

    JA, omg dat dacht ik ook al eens. Hoe kan dat ooit seks gehad hebben? Is die man die hele baarmoeder ingekropen of zo? Echt. Wtf. :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ieuwl (cat)


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    heb ik me ook al vaak afgevraagd hoe dat gelukt is :'D!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Waarom is dat fout. En hoezo zouden wij dat moeten weten, vraag dat aan JK. Die heeft alles bedacht :W


    -

    Caine schreef:
    JA, omg dat dacht ik ook al eens. Hoe kan dat ooit seks gehad hebben? Is die man die hele baarmoeder ingekropen of zo? Echt. Wtf. :'D

    LOLxD

    Ik denk niet dat ik dat wíl weten(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Iknow. Ik vertelde mijn zusje laatst dat Hagrid een half-reus is en toen had ik dat door. En toen werd het gesprek even awkward, maar volgens mij had ze dat niet door. (x


    Felix

    Nou gewoon normaal denk ik.

    Volgens mij heeft JK er zelf nooit zo ver bij doorgedacht. :')


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Seel schreef:
    heb ik me ook al vaak afgevraagd hoe dat gelukt is :'D!


    Shoganai i ne~

    Ja, dat bedacht ik me ook al. :'D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Die moeder is gewoon gaan liggen en die vader is er bovenop gekropen.

    Hale schreef:
    Die moeder is gewoon gaan liggen en die vader is er bovenop gekropen.

    ja met zijn hoofd ongeveer even groot als haar tepel:|

    This maar een verzinsel ;) Het is niet J.K. Rowlings bedoeling om ons daarbij stil te laten staan :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nee zij is gaan liggen en hij is tussen haar benen gaan staan en heeft zijn lul in haar kut gedaan.