• Ik ga dus morgenvroeg bij mijn tante gaan paardrijden en mijn neef slaapt in het weekend altijd tot een uur of 12, maar we hadden afgesproken dat hij zou opstaan omdat ik hem ook graag eens wou zien rijden (ik weet het, ik ben al 14 jaar zijn nicht en toch heb ik hem nog nooit zien paardrijden) maar ik weet toch dat dat waarschijnlijk niet gaat gebeuren. Dus nu is mijn vraag of iemand een idee heeft om hem wakker te maken. Alvast bedankt!

    edit: hij is echt een moeilijk mens

    [ bericht aangepast op 1 okt 2011 - 20:17 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Water. :Y)


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Jap, een emmer water over zijn hoofd gooien! Wakker in één seconde


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Koude washand op zijn gezicht. Gooi maar geen emmer water over hem heen anders moet je misschien zijn bed verschonen. Of een ijsklontje op zijn gezicht of de dekens in een keer van hem af trekken


    Physics is awesome

    Feorge schreef:
    Water. :Y)

    heb ik ook al aan gedacht, maar dan spuit hij met de hoogedrukreiniger of de tuinslang op mij :S


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Eyes schreef:
    Koude washand op zijn gezicht. Gooi maar geen emmer water over hem heen anders moet je misschien zijn bed verschonen. Of een ijsklontje op zijn gezicht of de dekens in een keer van hem af trekken


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Simpsonized schreef:
    (...)
    heb ik ook al aan gedacht, maar dan spuit hij met de hoogedrukreiniger of de tuinslang op mij :S


    Dan de magie van de herrie! :'D


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Simpsonized schreef:
    (...)
    heb ik ook al aan gedacht, maar dan spuit hij met de hoogedrukreiniger of de tuinslang op mij :S

    Met een pollepel op een pan slaan naast zijn bed?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Eyes schreef:
    Koude washand op zijn gezicht. Gooi maar geen emmer water over hem heen anders moet je misschien zijn bed verschonen. Of een ijsklontje op zijn gezicht of de dekens in een keer van hem af trekken

    dat van zijn dekens van hem af trekken is miss wel een idee, maar dan moet ik zien dat zijn laptop niet op zijn bed ligt en dat ik de kabel van de tv niet meetrek ofzo


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    zoals ik dat ook doe als ik iemand moet wakker maken. je loopt zijn kamer binnen, doet eerst het licht aan en gordijnen(als hij die dingen heeft of iets anders als hij ze niet heeft) open. dan loop je naar zijn bed en trekt de dekens eraf en duwt hem van mijn part uit bed dan is ie wel wakker.

    Feorge schreef:
    (...)

    Dan de magie van de herrie! :'D

    we hebben vorige week al keihard op zijn deur staan kloppen en het enige wat hij mompelde was ja, en verder geen reactie (ik weet het hij is nogal moeilijk)


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Lykos schreef:
    zoals ik dat ook doe als ik iemand moet wakker maken. je loopt zijn kamer binnen, doet eerst het licht aan en gordijnen(als hij die dingen heeft of iets anders als hij ze niet heeft) open. dan loop je naar zijn bed en trekt de dekens eraf en duwt hem van mijn part uit bed dan is ie wel wakker.


    I Now Agree with this


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Keihard muziek opzetten :Y)


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Geef hem een zoen.
    Of.. nouja laat maar, ik had nog een idee maar ik zeg wel helemaal niets. :x


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Lykos schreef:
    zoals ik dat ook doe als ik iemand moet wakker maken. je loopt zijn kamer binnen, doet eerst het licht aan en gordijnen(als hij die dingen heeft of iets anders als hij ze niet heeft) open. dan loop je naar zijn bed en trekt de dekens eraf en duwt hem van mijn part uit bed dan is ie wel wakker.
    het is rond 10 uur dat we daar zijn dus dan is het toch al klaar, ik kan niet bij zijn gordijnen door de tv en ik denk nie dat ik hem uit zijn bed kan duwen :X


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Baskuh schreef:
    Geef hem een zoen.
    Of.. nouja laat maar, ik had nog een idee maar ik zeg wel helemaal niets. :x

    zeg het maar hoor, zo erg kan het niet zijn


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe