• Omdat ik helemaal wild ben van The Lion King. Dit is Mufasa:



    Hope ya like it? Because I did :9


    Nobody knows the trouble I've seen. Nobody knows my sorrow.

    Ik heb The Lion King II eigenlijk nooit gezien. Of nouja, op Youtube. Maar ik vond hem niet half zo goed als deel I. Hoewel Kovu wel damn sexy is _O_


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    SweetieBelle schreef:
    Ik heb The Lion King II eigenlijk nooit gezien. Of nouja, op Youtube. Maar ik vond hem niet half zo goed als deel I. Hoewel Kovu wel damn sexy is _O_

    Vroeger waren mijn favoriete videobanden (oh, how oldskool) the Lion King I en II en ik heb ze allebei letterlijk stuk gekeken. :")


    ars moriendi

    Ik had alleen maar Lion King I op videoband. Maar sinds de videospeler kapot is (en geloof me, dat is 'ie al een tijdje) heb ik hem niet meer echt kunnen zien. Ja, in stukjes gehakt met minimumkwaliteit op Youtube, maar dat vind ik het niet echt waard :'D Daarom wacht ik met smart tot hij in 3D uitkomt :'D

    -hoewel ik het wss 2D leuker vind, zal je altijd zien-


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    SweetieBelle schreef:
    Ik had alleen maar Lion King I op videoband. Maar sinds de videospeler kapot is (en geloof me, dat is 'ie al een tijdje) heb ik hem niet meer echt kunnen zien. Ja, in stukjes gehakt met minimumkwaliteit op Youtube, maar dat vind ik het niet echt waard :'D Daarom wacht ik met smart tot hij in 3D uitkomt :'D

    -hoewel ik het wss 2D leuker vind, zal je altijd zien-

    In Eindhoven draaitie al, weet ik toevallig O: Ik wil hem stiekem eigenlijk ook zien..


    ars moriendi

    NOOH MET ZE ALLE NAAR EINDHOVEN!!! (waarligtda? >.< Sorry, ik zuig in topo.)
    Ik weet zeker dat ik hem wil zien. Haha, eigenlijk ben ik er nét iets te oud voor om SERIEUS zwaar fan te zijn (maar wat ik dus wel ben -.- ) en net te jong om het oldskool te vinden, en er daarom fan van te zijn, want ik ben twaalf. Maar toch ga ik, of ik mezelf nou voor schut zet of niet :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    SweetieBelle schreef:
    NOOH MET ZE ALLE NAAR EINDHOVEN!!! (waarligtda? >.< Sorry, ik zuig in topo.)
    Ik weet zeker dat ik hem wil zien. Haha, eigenlijk ben ik er nét iets te oud voor om SERIEUS zwaar fan te zijn (maar wat ik dus wel ben -.- ) en net te jong om het oldskool te vinden, en er daarom fan van te zijn, want ik ben twaalf. Maar toch ga ik, of ik mezelf nou voor schut zet of niet :'D

    Als je iets mooi vind, vind je het mooi, no matter how old you are. (nerd) Ik heb the Lion King echt al superlang niet meer gezien, ben benieuwd of het nog net zoveel indruk op me maakt als toen ik 8 was, haha xD

    Ennehm.. Eindhoven ligt in het oosten van Noord-Brabant. (krul)


    ars moriendi

    ... fuck. Moet ik natuurlijk weer in Noord-Holland wonen -.-'


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    I like it. ;d


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ooooooohh, dus vandaar die poster in Groningen :'D
    Ik dacht al 'wtf moet die nou weer in die bios'. Maar het is dus 3D. Lol, faal dat ik daar zelf niet op kwam :'D
    En het suckt dat ik niet naar 3D films kan, 'cause I love this movie D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Meddows schreef:
    (...)
    In Eindhoven draaitie al, weet ik toevallig O: Ik wil hem stiekem eigenlijk ook zien..

    Ik ben nu zo blij dat ik in Eindhoven woon, ik moet die film zien:9~


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Caine schreef:
    Ooooooohh, dus vandaar die poster in Groningen :'D
    Ik dacht al 'wtf moet die nou weer in die bios'. Maar het is dus 3D. Lol, faal dat ik daar zelf niet op kwam :'D
    En het suckt dat ik niet naar 3D films kan, 'cause I love this movie D:

    Hoezo kun je er niet heen? =O


    ars moriendi

    Ik moet nog wachten tot woensdag. WOENSDAG KOM SNEL PLIES D:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Meddows schreef:
    (...)
    Hoezo kun je er niet heen? =O


    Jaa oké, ik kán wel, natuurlijk, maar dan kom ik eruit met hevige koppijn. Om één of andere idiote reden houden mijn ogen niet van 3D. Heel, heel vervelend, want zo kon ik POTC 4 niet in de bios zien en moest ik ook héél lang wachten tot HP7.2 hier ook normaal draaide ipv alleen 3D :x


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Caine schreef:
    (...)

    Jaa oké, ik kán wel, natuurlijk, maar dan kom ik eruit met hevige koppijn. Om één of andere idiote reden houden mijn ogen niet van 3D. Heel, heel vervelend, want zo kon ik POTC 4 niet in de bios zien en moest ik ook héél lang wachten tot HP7.2 hier ook normaal draaide ipv alleen 3D :x

    Ohhh dat is vervelend zeg! =/


    ars moriendi

    Caine schreef:
    (...)

    Jaa oké, ik kán wel, natuurlijk, maar dan kom ik eruit met hevige koppijn. Om één of andere idiote reden houden mijn ogen niet van 3D. Heel, heel vervelend, want zo kon ik POTC 4 niet in de bios zien en moest ik ook héél lang wachten tot HP7.2 hier ook normaal draaide ipv alleen 3D :x

    Da's kut. :\
    Maar ik zal je één ding zeggen, je mist niet veel. Ik ben niet zo'n fan van al die 3D dingen, want meestal voegt het weinig tot niets toe.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.