• Ik heb het over vliegen/muggen.
    De vliegen zitten telkens kindjes te maken op me hoofd of laptop of op me been D:

    & die muggen prikken me dood..
    Lijst van bultjes;
    - bovenop me rechter middelvinger
    - linkerzijkant van me rechter wijsvingerknokkel
    - 2 boven me rechter sleutelbeen
    - 2 rechter zijkant van me nek
    - 2 op me rechter elleboog
    - linker zijkant van linkervoet
    - tussen me ring&middel teen van me linkervoet
    - middelteen van me linkervoet
    - zijkant van me kont -.-
    - 2 op me rechter knie

    Ik heb er nog nooit zo veel gehad O_O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    De bijen mogen ook op het lijstje van dieren die moeten uit sterven


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Ik heb er 1 op mijn kamer, ik hoorde 'em gisternacht D:
    Hij heeft me nog niet gestoken, dus hij zal wel hongerig zijn als ik ga slapen zometeen (cat)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Abernathy schreef:
    De bijen mogen ook op het lijstje van dieren die moeten uit sterven

    En spinnen(no_chears)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Laten we hopen van niet, als die uitsterven, streven wij ook uit. En ik wil niet dood.

    Goed de deuren dichthouden en die horren voor het raam. En leg overal citroen neer.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dit is een lifesaver:


    Where there is a sea there are pirates...

    Storytime schreef:
    Laten we hopen van niet, als die uitsterven, streven wij ook uit. En ik wil niet dood.

    Goed de deuren dichthouden en die horren voor het raam. En leg overal citroen neer.

    Waarom sterven wij uit als zij uitsterven ? D:
    wij komen niet uit hun buik D: hun zuigen ons leeg D: als wij uitsterven is het de schuld van die muggen die al ons bloed hebben op gedronken !!! D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)
    Waarom sterven wij uit als zij uitsterven ? D:
    wij komen niet uit hun buik D: hun zuigen ons leeg D: als wij uitsterven is het de schuld van die muggen die al ons bloed hebben op gedronken !!! D:

    Als een dier uitsterft dan is het hele ecosysteem na de maan, wat invloed heeft op alle levende wezens.
    Het schrijnt dat als zij uitsterven wij ook uitsterven omdat zij heel laag aan de voedselketen staan, wat invloed heeft op alle bovenstaande trappen,dus wij ook.
    Zoveel bloed drinken ze niet, het gaat al eeuwen goed zo. Ik kan me voorstellen dat het niet fijn is maar het is toch geen ramp.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Storytime schreef:
    (...)
    Als een dier uitsterft dan is het hele ecosysteem na de maan, wat invloed heeft op alle levende wezens.
    Het schrijnt dat als zij uitsterven wij ook uitsterven omdat zij heel laag aan de voedselketen staan, wat invloed heeft op alle bovenstaande trappen,dus wij ook.
    Zoveel bloed drinken ze niet, het gaat al eeuwen goed zo. Ik kan me voorstellen dat het niet fijn is maar het is toch geen ramp.

    Dat is wat ik wilde zeggen >.>


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Bijen liever niet, want dan is er geen bestuiving etc. Maar muggen? Not sure, ik weet niet eens wat het nut van die beesten zijn. :'D

    [ bericht aangepast op 2 okt 2011 - 0:52 ]


    We bring our sons up to get gunned down.

    Dat dacht ik laatst nog over spinnen. -.-'
    WHY THEY JUST DON'T DIE?! En voor de insectenhaters, ja die mogen gerust mee sterven! :3


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Storytime schreef:
    (...)
    Als een dier uitsterft dan is het hele ecosysteem na de maan, wat invloed heeft op alle levende wezens.
    Het schrijnt dat als zij uitsterven wij ook uitsterven omdat zij heel laag aan de voedselketen staan, wat invloed heeft op alle bovenstaande trappen,dus wij ook.
    Zoveel bloed drinken ze niet, het gaat al eeuwen goed zo. Ik kan me voorstellen dat het niet fijn is maar het is toch geen ramp.


    Pretbederver je verpest me hele dramaheid D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    Pretbederver je verpest me hele dramaheid D:

    Sorry.
    Ja je heb gelijk, uitroeien die hap(zo beter?)


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Storytime schreef:
    (...)
    Sorry.
    Ja je heb gelijk, uitroeien die hap(zo beter?)


    Mweh ging meer over dat leeg drinken ;d
    Tuurlijk weet ik dat dat niet gebeurd XD maar ik hou van overdrijven ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    De beste oplossingen tegen muggen (en allemaal puur natuur):
    -spinnen.
    -padden.
    -zwaluwen.
    -vleermuizen.
    -vissen.
    -citroenen.
    Ik zou het aanpakken bij de bron. Muggen leggen eitjes in stilstaand water, dus gooi al het water dat stilstaat in de tuin weg, zodat ze daar geen kans meer toe hebben.
    Wij hebben thuis een vijver, en dat is dus stilstaand water, en daar zijn muggen dol op om eitjes in te leggen. Toch hebben we geen last van muggen, omdat de vissen heel veel eitjes en larven opeten, en de pokkebeesten die wél volwassen worden, worden opgegeten door zwaluwen, vleermuizen, padden en spinnen. Heel handig, en het is leuk om naar te kijken!:) (Hoewel mn moeder niet zo blij is met die spinnen, bij ons in de tuin zijn ze door hun goede eten namelijk 2x zo groot als in de rest van de straat.)
    Als laatste redmiddel kan je een opengesneden citroen naast het raam leggen, daar houden ze niet van.
    Lol. Ik schrijf hier zo'n heel verhaal.xD


    "Love is a beautiful fear." - Kiera Cass

    Ik gebruik altijd zo'n muggenstekker. Dan blijven ze wel weg. :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.