• Mensen op quizlet,bedankt voor jullie tips.. Maar het is allemaal niet meer nodig.. Na2dage vekering gehad te hebben.. Is het alweer uit. !

    Ik heb juist nu enorm steun aan m'n BF! Daar ben ik nu juist wel even blij om, steun kan ik wel even hebben

    Het was niet door m'n BF. zei heeft niks gezegt, ze bedoelde het gister niet zo
    Ik hoorde van een msnvriendin, dat ze zegt dat ik ervoor zorg dat iedereen haar haat, ik heb nu m'n BF opgebelt en die zei heel wat anders.

    wat kan ik nu weer gaan doen?

    Ik heb haar al een heel mailtje gestuurd,smsen of bellen doe ik niet !

    Aub help me

    xx een verdrietig meisje

    Gecondoleert.
    (huil)



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: na 1 emotie snappen we het wel)

    Laat het allemaal even rusten. Het is allemaal nog zo vers. Waarschijnlijk moet zij het zelf ook even verwerken. Alles komt wel goed, dat heb je ook gezien bij je BF. En als er iets is zal je vast wel bij haar terecht kunnen.
    Veel succes


    Dream without fear, Love without limits.

    verplaatst naar >relatie

    Geconcoleert? niemand is dood hoor?:S

    o ik dacht dat je vriendje dood was sorrie. (huil)

    verplaats naar relatie oe bedoel je dat bomm?:S

    Hee lievert !! (A)

    weetje.. ik denk dat je haar maar gewoon heel ff moet laten ! ze trekt denk ik wel bij en dan reageert ze wel..

    Hoop ik !! en die Bomm.. bedoelde dat zo van dat je je Topic naar het onderwerp Relatie moet verplaatsen x'D !

    X- Rianne .
    HVJ (K)


    -

    inderdaad ;) Hij stond in overig, maar ik heb hem bij een anders subforum [relatie] gezet

    GussieLover heeft gelijk.
    Laat haar gewoon even.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Ik maak nu ook gewoon wer lol. ik denk even niet aan der.. Vanmorgen wilde ik ook nie eten, nu doe ik weer volop eten :)

    maar oke ik mis haar wel dat geef ik eerlijk toe(A);)

    oke bedankt Bomm
    en danke voor jullie steun enz(flower)

    ik krijg alles weer terug van vanmiddag.. misselijk. raar gevoel. willen huilen maar niet laten tonen.. wat nu?(huil)

    heb je het al tege je ouders ofzo vertelt miss hebbe hun een 'oplossing'!!!


    Don't love,don't cry, just take a joint and get high!

    Mijn ouders leven mee, en hebben haar zelfs al gebelt maar ze neemt niet op

    (A)Elisa is een raar kind(A)


    -

    I'm srry kzit wat verweg om je te kunnen steunen ... als ik verdrietig ben zoek ik altijd afleiding een nintendo DS help altijd wel..


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.