• Ik ben morgen jarig, maar vierde het vandaag al voor familie en een paar andere mensen. Ikeheb allemaal leuke dingen gekregen, gisteren alles met vrienden gevied. Vorige week mocht ik voor mijn verjaardag winkelen in amsterdam. Van een vriend heb ik een wii gekregen en nog meer super geweldige dingen. Maar een ding is iets waar ik tot nu toe al de hele dag op zit te wachten. Dat mijn vader naar me toe loopt, me alvast feliciteerd en me een kado geeft. Dat is de hele dag nog niet gebeurt, en ik heb ook niet echt het idee dat dat ook echt gaat gebeuren, wnat er zijn zo veel kansen geweest, en nog geen kado. Ik heb nog een hoop, dat ik morgen wakker word gezongen door mijn zus en avder en dat ik dan een kado krijg. Als dat niet gebeurt, ben ik echt zwaar teleurgesteld in mijn vader. Tot nu toe heeft hoij eleke verjaardag een kado voor me gehaald, en nu heb ik gewoon niks! Dus ik weet echt niet wat te doen, en zit nu maar depresief in een zwart bad dit verhaal op mijn telefoon te typwen. Maar goedn-emand die me kan opvrolijken?

    Het gaat me niet over dat kado, oke, misschien toch, maar hij zat ook zelf de hele tijd op dat kado te drammen, en dan is er niks, en hij heeft me ook niet eens gefeliciteerd, terwijl mijn zus, mijn hele familie dat wel heeft gedaan, en hij niet. En ja, misschien ben ik dan wel een verwent nest, maar ik heb van mijn vader af nooit echt gemerkt dat hij om me geeft, ik zie hem bijna nooit, want als ik thuisben is hij er maar even en dan gaat hij naar 'vrienden' toe, elke avond.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2011 - 21:00 ]


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Naja, wat ik wel stom vind is dat hij je niet feliciteerd. Maar moet je echt een kado hebben ? Maar dat is altijd wel leuk xd kzou dat ook niet fijn vinden . Maar ja.


    #Sometimes, you have to stop thinking so much and just go where your heart takes you.

    Ja, je verjaart ook pas morgen. Waarom dan vandaag al per se een kado? (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Beastcrash schreef:
    Ja, je verjaart ook pas morgen. Waarom dan vandaag al per se een kado? (cat)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Je kreeg een Wii...


    Has no one told you she's not breathing?

    Meen je dit serieus? Wat erg.


    I was an angel living in the garden of evil

    Sorry, dat ik het zeg. Maar ik heb nog nooit echt mijn verjaardag kunnen vieren en sommige onder ons (op deze topic) misschien ook niet, dus eigenlijk vind ik je wel een beetje verwend overkomen. Ik zou al blij zijn met wat aandacht en gezelligheid op me b'day.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2011 - 0:31 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Achjaah je bent morgen pas jarig..

    Trouwens een verjaardag op een vrijdag vind ik sowieso al vaag


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Xannon schreef:
    Sorry, dat ik het zeg. Maar ik heb nog nooit echt mijn verjaardag kunnen vieren en sommige onder ons (op deze topic) misschien ook niet, dus eigenlijk vind ik je wel een beetje verwend overkomen. Ik zou al blij zijn met wat aandacht en gezelligheid op me b'day.


    hier sluit ik me volledig bij aan. sorry, kut voorje dan je neit gefliciteerd bent en niet nóg een kado rkeeg. De wereld vergaat niet.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Oke hier op reageren maakt mij een beetje boos. Sorry.. Niet lullig maar hier kan ik soms zo pissed off om zijn.. Naja.. *gaat supersnel weg*


    Eerlijk je moet echt blij zijn dat derest van je familie aan je denkt! Echt waar! Als ik jou was zou ik niet zeuren en gewoon positief blijven..

    [ bericht aangepast op 8 okt 2011 - 0:37 ]

    Wat kunnen mensen ondankbaar zijn, zeg.(joehoe)


    We accept the love we think we deserve.

    PUKKELxDING schreef:
    Euh... Naja persoonlijk zou ik er meer moeite mee hebben dat m'n vader me niet feliciteerde dan dat hij geen cadeau voor me had.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.