• I LOVE YOU AL SWEETIES <333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    MALIKZAYN schreef:
    (...)
    Ik wou dat ik het nu al kon vragen, maar iedereen is al naar bed gegaan hier ;( pfff konden ze dat niet eerder laten weten want nu moet ik morgenvroeg vragen ofdat ik de dag daarna school mag skippen :'s


    ik kan echt wenen nu


    i'm broken, do you hear me.

    Ik zat stiekem alles mee te lezen :3


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    ik kan echt wenen nu

    me too, zeker omdat er geen garantie is dat als we beide mogen we ook nog eens optijd daar zijn voor een kaartje, ik heb fotos gezien van de drukte die er was in Zweden of Italië, ik zie niet in waarom het ook in Amsterdam niet zo druk gaat zijn(huil)


    The soul needs autumn.

    Hhehehe.
    Oké, ik ga nu slapen. Nee, proberen. ):
    SWEEET DREAMS LIEVERDSS(H)(H)


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Slaaplekker stiekemerd
    <3333333333333333333333333333333333333


    i'm broken, do you hear me.

    MALIKZAYN schreef:
    (...)
    me too, zeker omdat er geen garantie is dat als we beide mogen we ook nog eens optijd daar zijn voor een kaartje, ik heb fotos gezien van de drukte die er was in Zweden of Italië, ik zie niet in waarom het ook in Amsterdam niet zo druk gaat zijn(huil)


    echt eh, da maakt mij nog treuriger of hoe moet ge da zegge ;c


    i'm broken, do you hear me.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    echt eh, da maakt mij nog treuriger of hoe moet ge da zegge ;c

    awh, sorry mss kan je al een beetje voorbereiden op een teleurstelling dan is het eens zo leuk als die niet komt :Y)


    The soul needs autumn.

    MALIKZAYN schreef:
    (...)
    awh, sorry mss kan je al een beetje voorbereiden op een teleurstelling dan is het eens zo leuk als die niet komt :Y)


    Dat is waaar maar toch, ik heb een route gevonden we zouden in amsterdam zijn rond 9 uur xd hahaha


    i'm broken, do you hear me.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    Dat is waaar maar toch, ik heb een route gevonden we zouden in amsterdam zijn rond 9 uur xd hahaha

    ooeh, om hoelaat de trein dan want ik moet ook nog eens de bus naar de trein nemen x'p


    The soul needs autumn.

    liieverds tochh ):
    ik hoop zo dt jullie mogen!

    ik heb aan 1dstreetteamnm gevraagd wat en hoeveel je mag laten signeren als antwoord kreeg ik terug; maximaal 1 ding, dus die extra handtekeningen gaan wss niet lukken ):


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    MALIKZAYN schreef:
    (...)
    ooeh, om hoelaat de trein dan want ik moet ook nog eens de bus naar de trein nemen x'p


    hahaha om 7 uur al dan zou ik hier om zes uur thuis moeten vertrekken om in antwerpen te geraken xd hahaha


    i'm broken, do you hear me.

    Houis schreef:
    liieverds tochh ):
    ik hoop zo dt jullie mogen!

    ik heb aan 1dstreetteamnm gevraagd wat en hoeveel je mag laten signeren als antwoord kreeg ik terug; maximaal 1 ding, dus die extra handtekeningen gaan wss niet lukken ):


    Pff, alles valt in duigen
    ik wou dat ik nu voor een maand kon slapen, niks van dit alles merken


    i'm broken, do you hear me.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    hahaha om 7 uur al dan zou ik hier om zes uur thuis moeten vertrekken om in antwerpen te geraken xd hahaha

    meh, same here! dat betekent kwart na 5 opstaan, rijden er al bussen om 6uur ? ;o Ik moet zowieso 410 of 412 nemen buh, welke bus neem jij als jij kan ? :')


    The soul needs autumn.

    MALIKZAYN schreef:
    (...)
    meh, same here! dat betekent kwart na 5 opstaan, rijden er al bussen om 6uur ? ;o Ik moet zowieso 410 of 412 nemen buh, welke bus neem jij als jij kan ? :')


    640 loenhout - antwerpen f. rooseveld
    oh god hahah volgens mij begint het va nzes uur


    i'm broken, do you hear me.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    640 loenhout - antwerpen f. rooseveld
    oh god hahah volgens mij begint het va nzes uur

    beh, dan gaat dat wss allemaal nipt zijn en ik moet nog een kaartje kopen ook pfiew, hopelijk mag het ;o


    The soul needs autumn.