• Ik ben echt blij..

    Ik werk nu al een tijdje in het restuarant in een berjaarden tehuis, echt leuk werk.
    En nu hoorde ik vandaag dat ik een contract zal krijgen, maar ze kunnen me geen uren geven, maar dit vind ik niet echt erg, ik ben juist blij dat ik tog een contract krijg, ik krijg namelijk een 0 uren contract, dan mag ik feestjes lopen, en dat vind ik echt super leuk.
    En k mag ook nog eens als voedingsassistente op een afdeling gaan werken, wel bij de demente mensen maar dat vind ik echt niet erg, dat is leuk om te doen.

    Ik ben echt super blij..

    Wie heeft ook nog eens leuke baan of iets vrijwilligs.?


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Momenteel niet, ze zijn aan het reorganiseren en VGB's sluiten en ik snap niks van.
    Leuke he, die crisis bij de post.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Storytime schreef:
    Momenteel niet, ze zijn aan het reorganiseren en VGB's sluiten en ik snap niks van.
    Leuke he, die crisis bij de post.


    Ohw das klote voor je.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik ben tattoo-artiest in de leer en piercer. Nu mag ik tattoo's alleen nog uittekenen en rond januari waarschijnlijk beginnen met tatoeëren! *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik doe eigenlijk niks à la momente. Ja, koken. Cupcakes, taarten, pavlova's, koekjes, fudge en fondant maken voor grotere feesten etc. Catering, maar dan in gebak. :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik wil heel graag wat vrijwilligerswerk gaan doen, maar ik heb nog niets kunnen vinden...


    I can't even think straight.

    Ik heb zonet auto's gewassen om onze GWP-reis naar Londen te financieren. Telt dit ook mee? (krul)


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik doe vrijwilligerswerk, toneel spelen met beperkten (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Leuk!
    Ik heb nog niet echt een bij baantje. Ben wel op zoek :'P

    [ bericht aangepast op 5 okt 2011 - 16:57 ]


    *inspirerende en motiverende quote van een belangrijk persoon uit de geschiedenis*

    Ik werk bij de zeeman. Het is keihard werken maar super gezellig met de meiden onderling (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ja, ik heb een superleuke baan! Ik werk in een ijssalon en het is echt supergezellig daar!

    Shallott schreef:
    Ik werk bij de zeeman. Het is keihard werken maar super gezellig met de meiden onderling (:


    ik heb stage gelopen bij de zeeman, dan wel in mijn stad, maar ik vond het niet leuk daarzow.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik maak het huis schoon van een gezin en hou de kinderen in de gaten.
    Best wel fijn. Mijn pauzes worden doorbetaald en dinsdag begon ik om 3 uur maar omdat ze geen werk voor mij had mocht ik de kinderen bezighouden, toen bleef ik daar eten en heb ik de afwas in en uit de vaatwasser gezet en 's avonds de kinderen naar bed gebracht. En ik word per uur uitbetaald.


    <3

    Ik werk bij een supermarkt, Poiesz.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik werk in een kledingwinkel =)


    Stop wishing, Start doing..

    Ik werk in een bakkerij. Echt leuk! =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury