• Babys, you light up my world like nobody else. <3




    Jullie zijn allemaal stuk voor stuk amazayn! <333

    [ bericht aangepast op 5 okt 2011 - 16:43 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    ChaeRim schreef:
    (...)

    JAAAAAA. Ik zag zo'n foto op Twitter van dat het begon & ik ag een scherm dus ik dacht: ''Oh, scherm! Laat ik ze even verassen. (:''
    Ik ging ook helemaal stuk toen ik ook echt gezien werd door jullie. x'D

    JA EN IK WAS HELEMAAL AAN HET GILLEN VAN:
    DAS CHANOU HAAR TWEET xd


    Some things are changing too much.

    kan iemand me helpen?
    hoe knip je in filmjes?


    i'm broken, do you hear me.

    ChelseaPayne schreef:
    kan iemand me helpen?
    hoe knip je in filmjes?


    Op Movie Maker?


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    http://www.rtl.nl/xl/#/u/f96c3999-9d5b-49db-ad49-aafc979c9122/

    WHAHA BIJ RTL BOULEVARD
    de helft van twat ie zegt klopt niet eens,
    of nouja eigenlijk welxd
    want de single is hier officeel nog niet uit


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    ChaeRim schreef:
    (...)

    Op Movie Maker?


    moet je dan gewoon stoppen met afspelen als je wil stoppen? hahah ik ken er niets van


    i'm broken, do you hear me.

    xJoellaMalik schreef:
    (...)
    JA EN IK WAS HELEMAAL AAN HET GILLEN VAN:
    DAS CHANOU HAAR TWEET xd


    SANNE OOK HAHA


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Mag ik even iets zeggen?
    Jullie praten allemaal met elkaar als de beste vrienden en ik heb het nu een tijdje gevolgd en ik krijg het idee dat dit topic -waarin je praat over One Direction- meer is voor jullie contacten. Ook heb ik het gevoel, als 1D fan, dat ik beter niet hier kan reageren om jullie gesprekken te verstoren. Terwijl ik toch met iemand over 1D wil praten, wat ik met 1 persoon kan en die ken ik niet eens persoonlijk/in real life.
    Dus misschien dat jullie daarop kunnen letten? Misschien iets in de beginpost of zo? Just a question


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    DirectionOne schreef:
    Mag ik even iets zeggen?
    Jullie praten allemaal met elkaar als de beste vrienden en ik heb het nu een tijdje gevolgd en ik krijg het idee dat dit topic -waarin je praat over One Direction- meer is voor jullie contacten. Ook heb ik het gevoel, als 1D fan, dat ik beter niet hier kan reageren om jullie gesprekken te verstoren. Terwijl ik toch met iemand over 1D wil praten, wat ik met 1 persoon kan en die ken ik niet eens persoonlijk/in real life.
    Dus misschien dat jullie daarop kunnen letten? Misschien iets in de beginpost of zo? Just a question


    He, het is helemaal niet de bedoeling, om andere er buiten te laten, je mag ons verstoren hoor (: Iedereen is welkom


    i'm broken, do you hear me.

    DirectionOne schreef:
    Mag ik even iets zeggen?
    Jullie praten allemaal met elkaar als de beste vrienden en ik heb het nu een tijdje gevolgd en ik krijg het idee dat dit topic -waarin je praat over One Direction- meer is voor jullie contacten. Ook heb ik het gevoel, als 1D fan, dat ik beter niet hier kan reageren om jullie gesprekken te verstoren. Terwijl ik toch met iemand over 1D wil praten, wat ik met 1 persoon kan en die ken ik niet eens persoonlijk/in real life.
    Dus misschien dat jullie daarop kunnen letten? Misschien iets in de beginpost of zo? Just a question


    nou, dat is bij ons niet zo erg.
    Iedereen die hier komt is welkom en kan gewoon beginnen over 1D, dan gaan we zelf wel mee, en soms praten we even wat over iets anders. Maar wij gaan geen mensen buiten sluiten zoals ze wel doen op sommige andere topics -iknoemgeennamen-

    Dus als je gewoon iets te melden hebt kan je het altijd kwijt (:


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    moet je dan gewoon stoppen met afspelen als je wil stoppen? hahah ik ken er niets van


    Heb je een storyboard mode of Tijdlijn? ;o


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Alright, thanks, I just wanted to know
    En nu ga ik slapen, mijn zorgen vergeten --' -nee, dit was geen zorg-
    En dan kom ik morgenmiddag gezellig kletsen :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hoi ;D
    Ik ga zo slapen hahah


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Aw, mijn moeder was best wel lief daarnet... Ik was aan het huilen weer en ze vroeg wat er nou was. Dus ik alles uitleggen, en zij me ervan verzekeren dat ze nog wel terug komen en zo..


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    DirectionOne schreef:
    Mag ik even iets zeggen?
    Jullie praten allemaal met elkaar als de beste vrienden en ik heb het nu een tijdje gevolgd en ik krijg het idee dat dit topic -waarin je praat over One Direction- meer is voor jullie contacten. Ook heb ik het gevoel, als 1D fan, dat ik beter niet hier kan reageren om jullie gesprekken te verstoren. Terwijl ik toch met iemand over 1D wil praten, wat ik met 1 persoon kan en die ken ik niet eens persoonlijk/in real life.
    Dus misschien dat jullie daarop kunnen letten? Misschien iets in de beginpost of zo? Just a question


    Ehm, de laatste tijd zijn er best wel veel mensen bij gekomen die wel eens een praatje maken hoor. :'D
    Sommige zijn er ook maar zelden, sommige keren nooit meer terug & sommige wel. Wij kunnen hier niks aan doen, het is nou eenmaal zo gelopen & daarom zijn we ook bij Off-Topic gezet.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    &ik wil niet dt het morgen word. Sjeez ben nog nooit zo bang voor de dokter geweest hahah :$


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.