• Ja, een vriendin van mijn moeder is hier, en die was bezig een wolf op mijn moeder's pols te zetten. Na twintig minuten ofzo vervaagden de lijnen (niet de inkt) heel erg, en was de rest niet echt meer goed zichtbaar behalve wat ze al had gezet. Die vriendin van m'n moeder die tatoeëert ook al hele tijd, dus dit was ze wel gewend, maar ze had haar referentie dus niet meer bij. Dus ik kom er zo heel chill bij staan, en kijk naar mijn moeder. 'Zal ik het even doen?', vroeg ik toen, en iedereen stemde in. Ik heb mijn ma dus net getatoeëerd. Ik zal een foto plaatsen als hij genezen is, want mijn moeder heeft olifantenhuid, dus het zwelt heel erg op. Ik heb die wolf dus afgemaakt, ook met schaduwen enzo, en ik heb tribals bijgevoegd. I'm so damned happy. *O*

    Ik voel me best wel stoer nu.

    How do you feel?


    Edit: Ik ben dus freestyle gegaan met dat machientje. ON MY MOM.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2011 - 20:26 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Colibre schreef:
    (...)
    Haha, ik werk in een tattoo shop en volg een cursus waarmee ik al bijna klaar ben, but who needs the fucking course? Ik moet alleen nog leren hoe ik moet schaduwen, maar dat kan ik al. Met een 12-naald, gewoon de huid er een soort van afschrapen. En die vriendin van m'n ma is wel een pro. 8D

    In dat geval is het begrijpelijker. 8D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    iPotter schreef:
    Wow, ik zou dat toch niet zomaar even aan iemand onprofessioneel toevertrouwen. :'D maar wel héél cool.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Remains schreef:
    (...)
    Dat klinkt heel eng..

    Dat valt heel erg mee, zal ik je zeggen :Y) Dat is gewoon een hele grote nog niet eens naald. Het is een 0,35mm naald, dus best breed voor een naald. Het doet wel redelijk veel pijn, vooral op je pols, waar ik die net heb gezet voor mijn ma.
    (bloos)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Remains schreef:
    (...)
    Dat klinkt heel eng..

    Dat was ook mijn mening :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Colibre schreef:
    (...)
    Dat valt heel erg mee, zal ik je zeggen :Y) Dat is gewoon een hele grote nog niet eens naald. Het is een 0,35mm naald, dus best breed voor een naald. Het doet wel redelijk veel pijn, vooral op je pols, waar ik die net heb gezet voor mijn ma.
    (bloos)

    Noooouu, voor mij voorlopig geen schaduwen :3
    Voorlopig ook geen tattoo, maar ik ga er één voor mijn 18e verjaardag vragen ^^


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Colibre schreef:
    (...)
    Dat valt heel erg mee, zal ik je zeggen :Y) Dat is gewoon een hele grote nog niet eens naald. Het is een 0,35mm naald, dus best breed voor een naald. Het doet wel redelijk veel pijn, vooral op je pols, waar ik die net heb gezet voor mijn ma.
    (bloos)


    Pols valt qua pijn nog best wel mee vind ik. Alleen hoe meer je om hoog gaat(dus richting de hand) hoe pijnlijker het wordt.

    But wel awesome dat je dat gedaan hebt ^^.
    Ben benieuwd.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Altair schreef:
    Dat is echt awesome! Seriously!
    Now I wanna see the tattoo. :Y)


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    RStyles schreef:
    (...)

    Pols valt qua pijn nog best wel mee vind ik. Alleen hoe meer je om hoog gaat(dus richting de hand) hoe pijnlijker het wordt.

    But wel awesome dat je dat gedaan hebt ^^.
    Ben benieuwd.

    't Valt inderdaad best mee, maar hij zit inderdaad redelijk hoog, maar er komt zeker een foto! En ja, ik voelde me ook echt ontzettend stoer hahah. Geen zenuwen of iets.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Woh, stoer!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Wow, das echt vet als je dat kan!


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Respect....


    - The last look back is black -

    Ik wil ook leren .__.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Lefebvre schreef:
    Ik wil ook leren .__.

    Je kan het jezelf best leren, hoor! (bloos)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Het is alleen jammer dat het zo duur is en dan heb ik het over de tattoo's zelf he..


    - The last look back is black -

    Raveness schreef:
    Het is alleen jammer dat het zo duur is en dan heb ik het over de tattoo's zelf he..

    En als je het zelf wil doen, zoals die vriendin van m'n ma en ik vanaf vanavond partly ga doen, moet je ook die naalden aanschaffen, inkt, het machientje zelf, een shitload aan Dettol en wat nog meer wel niet. 8D


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)