• One Direction FAN TOPIC









    Without our hero's,
    We wouldn't feel like heroines.
    Without our boys,
    We wouldn't be friends. <3

    [ bericht aangepast op 6 okt 2011 - 7:48 ]


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    LouisxNiall schreef:
    Echt ik wordt gek , omdat ik 3 blogs heb. volgt iedereen de verkeerde , hahaha. Dat is vreselijk irritant altijd -.-

    Ik had er 3 en nu 2 en 1 daarvan deel ik met -somerhalder.tumblr.com en daar posten we gewoon alle celebs ;')

    [ bericht aangepast op 6 okt 2011 - 18:48 ]


    The soul needs autumn.

    MALIKZAYN schreef:
    (...)
    ookal is dit niet tegen mij
    Ik kreeg dus gisteren een mail van Ajax en ze vroegen ofdat ik duo UEFA CL tickets wou kopen, maar ik support hun niet eens dus ik heb geen flauw idee hoe ze aan mijn e-mail adres kwamen x'p

    Ahaha.
    ik heb hem doorgegeven (nerd)


    Some things are changing too much.

    MALIKZAYN schreef:
    (...)
    ookal is dit niet tegen mij
    Ik kreeg dus gisteren een mail van Ajax en ze vroegen ofdat ik duo UEFA CL tickets wou kopen, maar ik support hun niet eens dus ik heb geen flauw idee hoe ze aan mijn e-mail adres kwamen x'p


    WHAHHA , oké dat is vaaagg !


    Danmarks Dynamite.

    Nouis schreef:
    ahaaha ik heb ook nog gedroomt over diee man hea;o ahhaha hiij ging ons toen achterna rennen;o

    whahahha xd


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    LouisxNiall schreef:
    Echt ik wordt gek , omdat ik 3 blogs heb. volgt iedereen de verkeerde , hahaha. Dat is vreselijk irritant altijd -.-
    Hhahahah. Ik heb er ook 3, maar heel irritant als ik eimand met mn personal wil volgen moetik eerst weer uitloggen enz. nouja.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    halloooooooooooooooooooooooooooo (flower)


    can we fall one more time? stop the tape and rewind <3

    Snickers schreef:
    (...)Hhahahah. Ik heb er ook 3, maar heel irritant als ik eimand met mn personal wil volgen moetik eerst weer uitloggen enz. nouja.


    O dat heb ik niet , ik heb echt 1 ding en dan is me ajax blog me hoofdding , daarmee post ik dingen enzo ..
    Dus ik kan eigenlijk niet veel met die andere blogs alleen posten ;p


    Danmarks Dynamite.

    xJoellaMalik schreef:
    Ahaha, Lieke en ik stonden dus gisteren heel de tijd bij elkaar.
    en dat hebben we allebei niet doorgehad xdd


    ja i k was aan het meelezen op twitter haha
    echt joh, stelletje mutsenxd


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    xJoellaMalik schreef:
    (...)
    Ahaha.
    ik heb hem doorgegeven (nerd)

    ghehehehe, als ze tegen mijn club(s) moesten had ik nog overweegt om te gaan x'p maar het was Real Madrid en nog iets^^


    The soul needs autumn.

    WHAHAHA , ik ben echt trots dat ik 7 followers bij me 1D blog heb FAIL ! haha maarja ;p


    Danmarks Dynamite.

    NIEMAND VOLGT MIJN FANACCOUNT @1Dforbelgium (huil)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    MALIKZAYN schreef:
    (...)
    ghehehehe, als ze tegen mijn club(s) moesten had ik nog overweegt om te gaan x'p maar het was Real Madrid en nog iets^^

    ja kan wel kloppen xd


    Some things are changing too much.

    Houis schreef:
    (...)

    ja i k was aan het meelezen op twitter haha
    echt joh, stelletje mutsenxd

    Whaha.
    het was echt een fail actie.


    Some things are changing too much.

    MALIKZAYN schreef:
    (...)
    Ik had er 3 en nu 2 en 1 daarvan deel ik met -somerhalder.tumblr.com en daar posten we gewoon alle celebs ;')


    O oké , vind je het dan niet irritant , dat je met die andere niet zo veel kan.


    Danmarks Dynamite.

    Oke, ik word nu echt al gek van Tumblr, wil iemand niet gewoon met mij een account aanmaken???

    [ bericht aangepast op 6 okt 2011 - 18:56 ]


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!