• jou leve maar jij wil dood

    anke is 15 ze haat haar leve alles ze is t beu en wil dood maar elke keer kon ze nie springe 1 keer wou ze met pm3 springe speelt da rotding don't jump de keer erna kwam haar bf naar daar en ze wou het ni dus gaf anke toe de keer daarna wou ze naar bove gaan toen ze haar belde omda haar ouders ware neegeschote en ware overlede ze moest toen voor haar zusje zorge maar die is gestorve aan kanker haar leve heeft nu echt geen zin meer en nu kan ze t echt ni meer en ze gaat weer naar een gebouw maar gaat ze springe

    hier zijn de rolle:

    verrassing 1 sayXkissbezet

    verrassing 2 CupXxCakebezet

    verrassing3 PrincesScenebezet

    verrassing4 Tesske101bezet

    verrassing 5 KarinxTommi bezet


    dit moet ik wete
    naam:
    bijnaam:
    leeftijd:
    houd van:
    haat:
    tekstje:
    foto:
    karakter


    Today Is Today, Don't Live Tomorrow

    jou leve maar jij wil dood

    anke is 15 ze haat haar leve alles ze is t beu en wil dood maar elke keer kon ze nie springe 1 keer wou ze met pm3 springe speelt da rotding don't jump de keer erna kwam haar bf naar daar en ze wou het ni dus gaf anke toe de keer daarna wou ze naar bove gaan toen ze haar belde omda haar ouders ware neegeschote en ware overlede ze moest toen voor haar zusje zorge maar die is gestorve aan kanker haar leve heeft nu echt geen zin meer en nu kan ze t echt ni meer en ze gaat weer naar een gebouw maar gaat ze springe

    hier zijn de rolle:

    verrassing 1 sayXkissbezet

    verrassing 2 CupXxCakebezet

    verrassing3 vrij

    verrassing4 Tesske101bezet

    verrassing 5 KarinxTommi bezet


    Ik wil wel ^^

    nus staat er wat ik wil wete


    Today Is Today, Don't Live Tomorrow

    naam: Silke

    bijnaam: Silli

    leeftijd: 16

    houd van: muziek, TH, lollys, shoppen, friends

    haat: huppels

    tekstje: Haaaix, ik ben dus Silke ik ben 16 jaartjes oud. Ik heb nog een tweeling zusje en die is oowk mijn abv. Ik ben verslaafd aan muziek, lolly's en shoppen. Verder haat ik mensen die denken dat ze alles zijn en huppels haat ik ook. Owja 1 slecht wooordje over mijn vriendinnen en je krijgt te maken met mijn vuisjtes

    foto:http://img.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=1340211
    karakter: lief, spontaan, soms koppig, snel jaloers