• Hoi :'D
    Ik wil een abonnoment gaan afsluiten bij het fitnesscentrum hier in het dorp. Maar er staat op de site dat je een gesprek krijgt en een test, zodat je training kan worden aangepast aan je eigen plan. Nou oké, wel apart maar ach. Ik weet wel wat mijn plan wordt, namelijk conditie opbouwen en ik wil naar de zumba-lessen. Maar als nog, ik vraag me af of Westerbork hier uniek in is? :'D En hebben meer mensen zo'n stoer abonnoment of ben ik de enige?

    Oh. En we hebben gratis sauna<3

    [ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 23:22 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Nah. Dat fitness ding bij ons heeft dat ook.
    Maar ik wil dat liever niet eigenlijk. Ik wil zef gewoon bepalen wat ik ga doen en wanneer ik dat doe.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 23:30 ]


    Winter is coming.

    Fitnesskampf Westerbork ajawohl!
    Ok hard. (cat)

    Nou, mijn fitness had dat ook, maar ik deed krachttraining en mocht gratis gebruik maken van de jacuzzi's. :9~


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Nee bij ons hebben ze dat ook hahah. Dan gaan ze je wegen en vetpercentage meten en alles. En ik heb ook zo'n abonnement (en ook gratis sauna lol)


    As travars

    Me broertje heeft et. en heeft ook zo'n test gehad..
    (: want je mag niet te veel afvallen en blablabla vandaar die test en et plan dan word aangepast


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Bij ons is dat niet, lol :') Je krijgt gewoon een abo op de fitness als je die wil, wel voor betalen, maar je kiest zelf hoe snel je gaat al geven de eigenaars je wel veel tips, zeker als je net begint.

    Ik doe btw ook Zumba, haha :'D en dat is grappig en ik moest absoluut geen testjes doen ;p

    Als ik je wel iets mag zeggen; als je zumba lessen gaat volgen om conditie te kweken, dat helpt dus niet. Ik doe al anderhalf jaar zumba & mijn conditie is wel ietwat verbetert maar het is niet dat ik nu opeens een uur aan een stuk kan lopen hoor.

    Evaporate schreef:
    Als ik je wel iets mag zeggen; als je zumba lessen gaat volgen om conditie te kweken, dat helpt dus niet. Ik doe al anderhalf jaar zumba & mijn conditie is wel ietwat verbetert maar het is niet dat ik nu opeens een uur aan een stuk kan lopen hoor.

    conditie lopen & dansen valt niet te vergelijken.. met lopen enzo moet anders voor trainen.. ik kan heel uur gewoon makkelijk zumba doen...
    maar laat mij rennen.. met paar minuten ben ik dood..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)
    conditie lopen & dansen valt niet te vergelijken.. met lopen enzo moet anders voor trainen.. ik kan heel uur gewoon makkelijk zumba doen...
    maar laat mij rennen.. met paar minuten ben ik dood..

    Dat weet ik, maar met zumba kweek je gewon niet echt conditie aan. Het was maar een voorbeeld at ik gaf. Ik kan makkelijk enkele uren dansen, maar echt conditie heb ik niet.

    Evaporate schreef:
    Als ik je wel iets mag zeggen; als je zumba lessen gaat volgen om conditie te kweken, dat helpt dus niet. Ik doe al anderhalf jaar zumba & mijn conditie is wel ietwat verbetert maar het is niet dat ik nu opeens een uur aan een stuk kan lopen hoor.


    Haha okee (:
    Nee, ik wou sowieso al op zumba. Maar omdat ik een plan moest bedenken, heb ik maar besloten dat ik aan mijn conditie ga werken. En dat is ook wel nodig eerlijk gezegd, het is keihard achteruit gegaan sinds ik niet meer op wedstrijdzwemmen zit en ben gaan roken (no_chears)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    STUDIO schreef:
    Nah. Dat fitness ding bij ons heeft dat ook.
    Maar ik wil dat liever niet eigenlijk. Ik wil zef gewoon bepalen wat ik ga doen en wanneer ik dat doe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Evaporate schreef:
    Bij ons is dat niet, lol :') Je krijgt gewoon een abo op de fitness als je die wil, wel voor betalen, maar je kiest zelf hoe snel je gaat al geven de eigenaars je wel veel tips, zeker als je net begint.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Idontknow ben nog nooit gaan fitnessen. (joehoe)


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Dat had ik op mijn oude sportschool ook :'D.


    Where words fail, music speaks