• Er is dus een topic over hoe jij 's ochtends gewekt word. Dus door je GSM of je mama of papa. Nou, toen dacht ik; Wat is jouw ochtendritueel?
          Ik sta dan op, kleed me aan en eet een broodje of een boterham. Vervolgens ga ik me wassen en die dingen en dan ben ik klaar. Maar soms is het dat ik eerst ga eten en dan aankleden.

    En hoe zit dat bij jullie?

    [ bericht aangepast op 10 okt 2011 - 19:12 ]

    Waren hier niet al topics over

    Mail checken, eten naar binnen proppen, en MLP kijken.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    opstaan , douchen , aankleden etc. , eten , muziek aan , tas inpakken (:

    Opstaan, eten, wassen, omkleden, boeken pakken, haar kammen, bokes maken, vertrekken.
    En dat in een half uur =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    StoryBelle schreef:
    Waren hier niet al topics over

    Mail checken, eten naar binnen proppen, en MLP kijken.

    Ja, dat waren er..
    Was jij je nadat je bent aangekleed?

    En ik word wakker, sta heel erg moeizaam op, ga me wassen, daarna aankleden en als laatste proberen ontbijten. Wat eigenlijk nooit lukt


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Wakker worden, mobiel checken, omkleden, make-up doen, hond naar buiten laten, even snel glas water drinken, tanden poetsen, tas in pakken, aanfietsen.

    Edit: Ja lol, ik ontbijt niet. Klinkt heel ongezond, is het ook, maar ik kán dat 's ochtends gewoon niet. Behalve als ik uitslaap ofso, klinkt heel raar, maar dat doe ik al sindsdat ik klein was. :Y)

    [ bericht aangepast op 10 okt 2011 - 19:19 ]

    Negligible schreef:
    (...)
    Ja, dat waren er..
    Was jij je nadat je bent aangekleed?

    En ik word wakker, sta heel erg moeizaam op, ga me wassen, daarna aankleden en als laatste proberen ontbijten. Wat eigenlijk nooit lukt


    ik was me voordat ik me aankleed, maar moet jij al de details van mijn leven weten? :W Didn't think so.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Opstaan , kleren aandoen , boekentas gereed maken , eten en naar school.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Opstaan, naar beneden voor broodsmeren, dan douchen, ontbijten tijdens mijn aankleden, make-up, email checken en naar school.


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Sta op, trek een jas aan en ga kranten bezorgen.
    Ja, ik ga met mijn pyjama kranten bezorgen(cat)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik laat mijn wekker altijd 10 keer overgaan en verslaap ik me natuurlijk.
    Om 7h55 ben ik wakker, en dat is dus niet goed want om 8h10 moet ik al vertrekken.
    Ik kleed me dus übersnel aan, ga mijn tanden poetsen, foundation aanbrengen en mijn haar in orde doen, en klaar ben ik! :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik sta om half zeven op. Ga naar beneden. Prop een broodje naar binnen, poets mijn tanden. Check de roosterwijzigingen, gooi alle boeken in mijn tas. En dan zit ik rond 10 over 7 a twintig over 7 op de fiets ^^


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Opstaan, ontbijten, kleren aandoen, koeken in mijn boekentas stoppen, tanden poetsen, en de bus halen (:


    Stop trying to control everything and just let go.

    Opstaan als een zombie, wekker uit doen , Pc aan doen, naar de wc, aankleden, haar doen, tas in pakken, coco melk klaarmaken,make-up,Eten, eten voor school in paken en dan weg gaan :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    uit bed, aankleden, bril op, naar beneden, eten en drinken in me tas, me schoenen, me haren, me broertje knuffen, me jas enal aan doen, weg


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Op staan, drinken en eten terwijl ik een tijdschrift lees :3 verzorgen en aankleden, en gaan met die banaan!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.