• Ik heb al een hele tijd zin om ook een keer One Shots te schrijven over One Direction, het is de eerste keer dat ik dit doe dus als het niet meteen goed is sorry. Willen jullie dit lijstje dan invullen.

    Naam meisje( mag ook je eigen naam zijn) :
    Wie van de jongens?? :
    Of een bromance, zo ja tussen welke jongens?
    Verhaallijn (waarhetdusomgaat):
    Leeftijd:
    16+ of niet:

    Het kan even duren voordat ie misschien af is want ik heb het soms ook druk met school en andere dingen, maar het komt zowieso hier op Quizlet (:

    Alle One Shots komen hier te staan als ze klaar zijn (:

    One Direction One Shots.

    Thanks voor alle aanmeldingen x.

    Je kunt geen one shots meer aanvragen, door al teveel aanmeldingen. Ik laat wel weten wanneer nieuwe ronde start x.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 15:22 ]


    Derek and Meredith are soulmates.

    Naam meisje: Joyce
    Wie van de jongens: Niall
    Verhaallijn: Niall ontmoet Joyce met haar vriendinnen, terwijl hij met de andere lads in Nando's zit. De twee krijgen al snel knallende ruzie (bedenk zelf maar waarover ;D) en dat begint weer als ze elkaar nog een aantal keer ontmoeten. De anderen proberen met zn zeven de twee op vriendschappelijke relatie te zetten, maar dat kan nog wel eens anders gaan lopen (gheghe)
    Leeftijd: 16
    16+ of niet: you're decision(Y)

    Hoop dat je hem voor me wilt schrijven en dat je er wat aan hebt. Als je nog vraagjes hebt ofzo dan hoor ik het wel(K)

    Naam meisje( mag ook je eigen naam zijn) : Noek
    Wie van de jongens?? : Liam
    Of een bromance, zo ja tussen welke jongens? Nee
    Verhaallijn (waarhetdusomgaat):Korte verhaallijn: Noek is op haar werk bij een platenmaatschappij. Daar maakt ze schoon om extra te verdienen na school. Ze zingt graag en dat is ook wat ze op dat moment doed. Per ongeluk hoord Liam haar en als hij ze elkaar zien is het liefde op het eerste gezicht... Ook word Noek goede vrienden met de andere jongens.
    Leeftijd: 17
    16+ of niet: Ja :$


    Reality's overrated.

    Naam meisje( mag ook je eigen naam zijn) : Brookelle
    Wie van de jongens?? : Niall
    Of een bromance, zo ja tussen welke jongens?:
    Verhaallijn (waarhetdusomgaat): Niall is helemaal deprissief vanwege dat ie gehaat wordt. Maar dan krijgt ie een fanmail en zoekt ie het meisje in het echt op. Het meisje, Brookelle, is helemaal blij en schreeuwt het bijna uit. Uiteindelijk krijgt ze een relatie met Nialler ^-^
    Leeftijd: Niall gewoon 19, Brookelle 17
    16+ of niet: Nope

    [ bericht aangepast op 14 dec 2012 - 19:38 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."