• Post hier vanalles over The Lion King en houd het leuk en gezellig :')

    [ bericht aangepast op 11 okt 2011 - 19:20 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik wil echt naar die 3d versie. <3


    "Ignite, my love. Ignite."

    Diggory schreef:
    (...)
    Ik zei nog; houd het leuk en gezellig. Dus ga ajb weg!


    Waaat? Ze zegt toch helemaal niets verkeerds? :/


    As travars

    Schneider schreef:
    Ik wil echt naar die 3d versie. <3

    Ik ook :')


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik ga in de herfstvakantie met wat vriendinnen naar 3D denk ik. Oh, en, ik kom nooit meer over Mufasa's dood heen. Ik ben zo dol op The Lion King haha.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Diggory schreef:
    (...)
    Ik ook :')


    Wie niet? -wenkbrauwwiebelsmileydiealleenGm'shebben


    "Ignite, my love. Ignite."

    Giants schreef:
    Ik ga in de herfstvakantie met wat vriendinnen naar 3D denk ik. Oh, en, ik kom nooit meer over Mufasa's dood heen. Ik ben zo dol op The Lion King haha.

    Hahaha ja! Ik vind dat echt een onzettend zielig stuk waar ik bij blíjf huilen [a]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Diggory schreef:
    (...)
    En jij moet nu stoppen want ik ga je dadelijk aangeven bij een mod.


    Oké, iemand moet zijn tampon verwisselen. Huney, even dat je het weet, ik kwam niet hier om gemeen te doen of whatever. Je hebt me waarschijnlijk verkeerd begrepen, ik bedoelde alleen maar te zeggen dat ik altijd moet huilen als Mufasa doodgaat.


    To love is to destroy.

    Schneider schreef:
    (...)

    Wie niet? -wenkbrauwwiebelsmileydiealleenGm'shebben

    Hihiii *O*


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Seam schreef:
    (...)

    Oké, iemand moet zijn tampon verwisselen. Huney, even dat je het weet, ik kwam niet hier om gemeen te doen of whatever. Je hebt me waarschijnlijk verkeerd begrepen, ik bedoelde alleen maar te zeggen dat ik altijd moet huilen als Mufasa doodgaat.

    Aaah die zin heb je van Colibre afgepakt. Denk maar dat je origineel bent.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Diggory schreef:
    (...)
    Aaah die zin heb je van Colibre afgepakt. Denk maar dat je origineel bent.


    Ik ken geen Colibre, maar je hebt duidelijk iets tegen mij. Ik laat mensen niet zomaar op die manier tegen me praten hoor. Als iemand anders zegt 'Ik kom nooit meer over Mufasa's dood heen' dan ga jij van 'Dat is zo'n zielig stukje', en als ik het zeg is het van 'Fuck op, Bitch'. Get a life. (joehoe)


    To love is to destroy.

    Seam schreef:
    (...)

    Ik ken geen Colibre, maar je hebt duidelijk iets tegen mij. Ik laat mensen niet zomaar op die manier tegen me praten hoor. Als iemand anders zegt 'Ik kom nooit meer over Mufasa's dood heen' dan ga jij van 'Dat is zo'n zielig stukje', en als ik het zeg is het van 'Fuck op, Bitch'. Get a life. (joehoe)

    Uuuh?????


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Diggory schreef:
    (...)
    Uuuh?????


    Ja, die eerste gif is van de scene dat Mufasa dood ligt en Simba moet huilen. The movie is like... En de tweede gif is 'And I am like' en dan iemand die huilt.


    To love is to destroy.

    Mensen. Wees allemaal lief voor elkaar


    "Ignite, my love. Ignite."

    Schneider schreef:
    Mensen. Wees allemaal lief voor elkaar


    Idd dat doe ik ook [a]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Seam schreef:
    (...)

    Ja, die eerste gif is van de scene dat Mufasa dood ligt en Simba moet huilen. The movie is like... En de tweede gif is 'And I am like' en dan iemand die huilt.

    Sorry maar dit gesprek slaat echt nergens op. Laten we ophouden en lief tegen elkaar zijn wbw.


    It's going to be difficult, but not impossible.