• Jup... Ik zit in mijn examenjaar en dat val me echt zo zwaar. Elke dag heb ik weel een repetitie of een so, die heel zwaar mee tellen (Repetities tussen de 10 en de 20x, so's tussen de 3 en de 8x) Ik mag er geen een verkloten, aangezien al die cijfers meetellen voor het eindexamen. Naast dat leerwerk mag ik ook nog heel veel verslagen gaan schrijven, maar dan ook echt heel veel. Voor Nederlands 5 boekverslagen, Duits en Engels 2 boekverslagen, voor CKV 3 verslagen (en daar komen er nog een aantal bij) voor maatschappijleer een verslag en voor geschiedenis ook 2 verslagen. Dan, heb ik ook nog sector dagen... Dat is een soort stage en dat is 4x op een dinsdagmiddag en dat moet je ook voldoende afronden. Het valt me allemaal zo zwaar, en dan heb ik ook nog mijn thuissituatie en mijn vriendkring waarin ook niet alles even goed gaat. Ik krijg een beetje het gevoel dat ik ga instorten ofzo :(

    Dit heeft niks met planning te maken ofzo. Ik heb voor school wel alles optijd af en mijn cijfers zijn allemaal (nog) owkee. Maar tijd voor mezelf en even een adem pauze is er niet bij. Ben echt blij dat komende week de vakantie eraankomt, ik hou dit niet meer lang vol eigenlijk. :$
    Ik wist echt niet dat er zoveel bij een examen jaar kwam kijken, maar het zou veel schelen als ik privé niet zoveel shit had...

    Naja, in elk geval, bedankt voor het lezen. Ben blij dat het eruit is. :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Examenjaar is stress. Vooral als het allemaal opstapelt.


    SLOAN.

    Ik kan niet eens genieten van mijn vakantie want ik heb 2 weken daarna al tentamens. Pff.

    Hooligan schreef:
    Ik kan niet eens genieten van mijn vakantie want ik heb 2 weken daarna al tentamens. Pff.


    Jep, ik dus ook. Ik zou als ik alles goed inplan inprinciepe maar echt 2 dagen echt kunnen ontspannen, want voor de rest moet ik elke dag leren of een verslag schijven :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb drie cijfers, zit in 5vwo nu.
    4,0 (nederlands)
    5,0 (Engels)
    7,5 (Natuurkunde)

    Ja, I'm screwed.
    Ben zeer benieuwd hoe dit jaar gaat aflopen.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Join the club, I have to deal with the same mess!!


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    You're not the only one. ^^


    Take me to wonderland

    suc6 ;o


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Hooligan schreef:
    Ik kan niet eens genieten van mijn vakantie want ik heb 2 weken daarna al tentamens. Pff.
    Ik ook niet, omdat ik in de week erna begin. :')


    Life is hard and then we die

    Toen ik examens had, had ik niet eens zou druk. Ik deed vmbo kader. En bij het mbo examens moest ik een examendossier inleveren, die ik op tijd af had.

    Ik snap nog altijd niet hoe het examensysteem van nederland eruit ziet.
    Ik stress nog niet voor mijn examens; nu even stressen voor testen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik heb direct na mijn vakantie toetsweek. (no_chears)
    Naaiers.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Heb jij toetsen die niet in een toetsweek vallen? D; dat is inderdaad zwaar. Bij mij valt het inderdaad ook niet mee, ook examenjaar.

    Oké, ik heb mijn toetsweekrooster gezien: over twee weken niets, en dan de week daarna maandag vrij, dinsdag 1 toets, woensdag 1 toets, donderdag vrij, vrijdag 2 toetsen.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2011 - 15:02 ]


    Destroy what destroys you.

    NIET stressen. Is nergens voor nodig, je haalt dit jaar wel.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Prometheus schreef:
    Heb jij toetsen die niet in een toetsweek vallen? D; dat is inderdaad zwaar. Bij mij valt het inderdaad ook niet mee, ook examenjaar.

    Oké, ik heb mijn toetsweekrooster gezien: over twee weken niets, en dan de week daarna maandag vrij, dinsdag 1 toets, woensdag 1 toets, donderdag vrij, vrijdag 2 toetsen.


    Ja, klopt. De meeste toetsen vallen niet in de toets/tentame week, dusja, dan moet het elke dag eentje gebeuren en dat is echt gewoon hard werken :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Je gaat me toch niet serieus vertellen dat je maar 6 vakken hebt? :O


    Happy Birthday my Potter!