• Als het aan Queen-gitarist Brian May (64) ligt, wordt Lady GaGa de opvolger van de in 1991 overleden zanger, Freddie Mercury. De groep is sinds kort op zoek naar een nieuwe frontman/vrouw voor de band. "We hebben het erover gehad of zij het nieuwe gezicht van Queen kan worden," laat Brian weten aan de Britse boulevardkrant Daily Express. GaGa reageerde meteen enthousiast op het voorstel, maar heeft nog niets officieel toegezegd.

    Lady GaGa, die de inspiratie voor haar artiestennaam vond in het nummer Radio GaGa van Queen, is overigens niet de enige kandidaat. "Veel artiesten willen graag met ons samenwerken. GaGa is niet de enige artiest over wie wordt gesproken," zegt de gitarist. "We hebben het over een aantal duetten gehad, vaak stond ik op het punt 'ja' te zeggen." May vertelt bovendien dat er mogelijk een tv-show rondom de duetten komt. "We discussiëren over een show waarin verschillende artiesten te gast zouden zijn."

    Toch geeft de gitarist de voorkeur aan de excentrieke zangeres als opvolger van Freddie. "Ik heb met Lady GaGa gewerkt en ze is erg creatief. Ze is niet alleen een zangeres, maar schrijft ook haar eigen materiaal. We hebben de knoop nog niet doorgehakt, maar zijn nog steeds bezig met het idee. Lady GaGa heeft aangegeven dat ze graag iets samen met ons wil doen."

    Bron

    Nee, dat geloof je toch niet. Hoe kunnen ze übberhaupt een vervanger voor Freddie Mercury zoeken, alsof iemand hen kan vervangen! En dan ook nog zo'n iemand. Sorry voor de fans, maar ik vind haar er helemaal niet bij passen, en ik mag haar niet zo. Sowieso, een zangeres?

    Wat vinden jullie er van?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Nee, ik wil dag GaGa solo blijft.
    Ze is geweldig zoals ze nu is en dat moet niet veranderen!


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik vind haar er ook niet bij passen nee.


    Your make-up is terrible

    Dat mag niet D:
    Ik vind Lady Gaga ongelooflijk kut, en als ze de nieuwe zangeres van Queen wordt, wordt Queen ook kut.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2011 - 14:01 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Nee nee nee nee nee!
    Ik mag Lady Gaga, maar ze kan absoluut niet tippen aan Freddie met haar autotuned gezang. :l

    Laat dat maar achterwege :l


    Let the Night embrace you

    Assassin schreef:
    Ik vind haar er ook niet bij passen nee.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik heb het gelezen. Mocht Lady Gaga bij Queen gaan, verbrand ik al mijn LP's, cd's en posters. Echt waar, ook al zijn die lp's focking veel waard. Die klotemutant gaat mijn jeugd godver niet verpesten. Echt niet.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Oh nee, no way. Bye childhood, bye goede herinneringen.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Niemand kan Freddie vervangen en ik vind dat ze Queen gewoon in zijn oude glorie moeten laten!


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Postcards schreef:
    Oh nee, no way. Bye childhood, bye goede herinneringen.

    Echt he.

    @Colibre
    Waag het eens, dat is een belediging voor Freddie Mercury. Dit ook trouwens.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Remains schreef:
    Dat mag niet D:
    Ik vind Lady Gaga ongelooflijk kut, en als ze de nieuwe zangeres van Queen wordt, wordt Queen ook kut.


    comfort in c h a o s

    Storytime schreef:
    (...)
    Echt he.

    @Colibre
    Waag het eens, dat is een belediging voor Freddie Mercury. Dit ook trouwens.

    Klopt, ik zou 't ook niet over mijn hart kunnen verkrijgen, hoor. Maar ik vind het echt walgelijk. Die mannen stoppen toch over een paar jaar. En wedden dat Gaga 't alleen maar doet voor 't geld en publiciteit.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Vertel me alsjeblieft dat dit een grap is :l


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ze gaat hem niet vervangen, maar ze gaat gewoon meetouren, right?


    Alleen maar tranen van geluk

    Queen wordt nooit meer Queen, al kiezen ze een andere zanger(es). Het gaat er alleen maar op achteruit D: En al helemaal iemand als Lady Gaga... wth D:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Lewis schreef:
    Ze gaat hem niet vervangen, maar ze gaat gewoon meetouren, right?

    ...Als zangeres van Queen. Kom op, da's echt een disgrace. Dat is zoiets als Mick Jagger vervangen door Justin Bieber.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)